SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czesław Lang w kampanii dzienników “Polska” (wideo)

Czesław Lang, wicemistrz olimpijski w kolarstwie, został twarzą kampanii wizerunkowej dzienników regionalnych pod marką “Polska” (Polskapresse).  Akcja realizowana będzie pod hasłem “Sport w najlepszym wydaniu”.

W kampanii Lang polecać będzie odbiorcom poszczególne dzienniki regionalne Polskapresse. Kampania promować ma treści sportowe w tych gazetach oraz informować o patronacie “Polski” nad 67. wyścigiem Tour de Pologne. Prezesem firmy organizującej imprezę jest właśnie Lang.



Kampania ruszy 16 lipca br. i potrwa do połowy sierpnia. Realizowana będzie w prasie (“Wprost”), internecie (Wp.pl, serwisy informacyjne Polskapresse), kinach sieci Multikino (obejrzeć będzie tam można spot) oraz z wykorzystaniem outdooru  na terenie regionów, w których ukazują się dzienniki “Polska”.



Zaplanowano także działania niestandardowe na trasie wyścigu Tour de Pologne. Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu Polskapresse.

Dołącz do dyskusji: Czesław Lang w kampanii dzienników “Polska” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl