SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska

T-Mobile Polska do konkursu na obsługę reklamową marki T-Mobile zaprosił agencje BBDO Warszawa, DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi Poland i Grey Worldwide Warszawa. Obecnie zajmują się tym Saatchi & Saatchi i G7.

Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska

Konkurs ogłoszony właśnie przez T-Mobile Polska to standardowy przegląd rynku organizowany cyklicznie przez operatora. - Zdecydowaliśmy się na zaproszenie do konkursu agencji z doświadczeniem w realizowaniu międzynarodowych kampanii. Jest to związane ze standardami Grupy Deutsche Telekom, która wykorzystuje najlepsze kreacje lokalne w kampaniach globalnych - wyjaśnia Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska.

Obecnie dla T-Mobile w zakresie strategii i kreacji ATL pracują agencje G7 (odpowiada za komunikację taryf na kartę i abonamentowych) oraz Saatchi & Saatchi Poland (odpowiada za oferty biznesowe). Ostatnie spoty reklamowe sieci rozgrywają się w windzie (zobacz jeden z nich, z kampanii „Jedziesz, nawet jak masz 0 zł na koncie” T-Mobile na kartę).

Zakończenie ogłoszonego konkursu planowane jest na koniec pierwszego kwartału 2014 roku.

Tym samym obsługę T-Mobile zakończy wtedy agencja G7, która jednak nadal będzie odpowiadać za reklamy Heyah, taryfy prepaidowej T-Mobile Polska. W jej obecnej kampanii przygotowanej przez G7 - reklamującej ofertę „Dniówki” - występuje jak tańczący do piosenki Krzysztofa Krawczyka (zobacz to).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
ciekawe
9 9
odpowiedź
User
widz
Znaczy się znowu wzrosną ceny, a dyrektorzy zbiorą zasłużone apanaże. Przykra sprawa dla klientów. Pora uciekać.
8 9
odpowiedź
User
Bartek
Uważam, że powinna obsługiwać T-Mobile agencja Change. Już tak świetnie robi kampanie dla Plusa. Mając obydwa budżety mogłaby jeszcze udoskonalić swój produkt kreatywny.
10 8
odpowiedź
User
to zabawa
Czyli kto da więcej ...
Szara rzeczywistość przetargowa.
8 8
odpowiedź