SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards

Feedback/Hill and Knowlton, United PR, Edelman Polska i Partner of Promotion zwycięzcami European Excellence Awards za najbardziej profesjonalne kampanie public relations.

Ogólnopolski Program dla Młodzieży "Mam Haka Na Raka" zrealizowany przez Feedback/Hill and Knowlton dla GlaxoSmithKline zwyciężył w kategorii "Kampanii narodowych i regionalnych".

Główną nagrodę w kategorii "Finanse" otrzymała agencja United PR. Jury konkursu nagrodziło agencję za kampanię start-upu Alior Banku.

W kategorii "Launch" zwyciężył "Greenbag - Act Eco-Friendly" agencji Edelman Polska.

Partner of Promotion otrzymała nagrodę European Excellence Awards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacja zmiany".

European Excellence Awards ma na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Nagrody przyznawane są pod patronatem "Communication Director Magazine" przez międzynarodowe jury.

Gala wręczenia nagród odbyła się 11 grudnia w Budapeszcie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl