Czteryczwarte zmienia się w 4/4 i staje się grupą

Agencja brandingowa Czteryczwarte rozszerza swoją ofertę, integrując pod swoją marką kolejne podmioty. Powstaje niezależna grupa komunikacji marketingowej 4/4. Obecnie w strukturach grupy 4/4 znajdują się specjalistyczne zespoły: 4/4branddesign, 4/4communication (dawniej Ambasada BC) i 4/4picture.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Czteryczwarte zmienia się w 4/4 i staje się grupą

– Mamy plany rozwojowe dla grupy i spółek, pracujemy nad wzmocnieniem kompetencji digital i UX/UI – zdradza Radek Miklaszewski, który do niedawna był związany ze spółkami Omnicom Group, a obecnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty w grupie 4/4.

4/4branddesign to studio projektowe, zarządzane przez Zuzannę Stępień – managing director. Agencja od ponad 25 lat specjalizuje się w pracy z markami w zakresie strategii, projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej. Tworzy marki od podstaw i rozwija już istniejące, pracując dla różnorodnych klientów polskich i zagranicznych. 4/4branddesign to zespół projektantów pod opieką dyrektora kreatywnego Piotra Kani.

Czteryczwarte integruje ofertę

4/4communication to z kolei strategiczna agencja reklamowa 360 specjalizująca się w sprawnej realizacji bieżących działań komunikacyjnych, zarządzana przez Artura Marcinkowskiego – managing i creative directora. Ostatnio do agencji dołączyli: Aneta Szeweluk – doświadczona i utytułowana art director, a obecnie head of creation, a także Romek Lubczyński – client service director, odpowiedzialny za implementację digital i wielopoziomową obsługę kampanii reklamowych. W przeszłości m.in. marketer pracujący w firmach technologicznych i dyrektor zarządzający agencji Wunderman (grupa Y&R).

4/4picture jest za to domem produkcyjnym zarządzanym przez Roberta Getlera – managing directora. 4/4picture działa w ścisłej symbiozie z zespołami grupy 4/4, obsługuje procesy produkcyjne i postprodukcyjne w zakresie audio, video i digital. Zatrudnia motion designerów, artystów 3D i VFX, art directorów, programistów i project managerów.

Spółki z grupy 4/4 obsługują znane marki: m.in. Ambra, Bakalland, Butchers, Coty, Dolina Dobra, Herbapol Lublin, Intermarche, Lewiatan, Media Expert, Mieszko, PKO BP, PKOl, Grupa Polsat – Polkomtel, Cyfrowy Polsat, SCA PR Polska, Wyborowa. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem