„Czy Twój potencjał też drzemie całymi dniami?” w kampanii Sentino

USP Zdrowie rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy lek na sen o nazwie Sentino. Kreację przygotowała agencja OK Human.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Czy Twój potencjał też drzemie całymi dniami?”  w kampanii Sentino

Hasłem nowej marka leku na sen Sentino, należącej do USP Zdrowie, jest „Bo najlepszy Ty, to wyspany Ty”

30-sekundowy spot reklamowy pokazuje, że nieprzespane noce prowadzą do sennych dni, kiedy nie jesteśmy w pełni sobą, a potencjał, który w nas drzemie, nigdy się do końca nie budzi. Ten właśnie problem rozwiązuje nowy lek Sentino, z substancją o udowodnionym klinicznie działaniu, który USP Zdrowie właśnie wprowadza na rynek.

- Szukaliśmy komunikacji, która wyróżni się na zatłoczonym rynku leków na sen. Propozycja kreatywna OK Human najlepiej wpisała się w nasze oczekiwania - mówi Magdalena Potocka, Brand Manager marki Sentino.

Za kreację odpowiada agencja OK Human. Za produkcję odpowiada SELFISH, spoty wyreżyserował Marek Cichy 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana