„Daily Mail”, WPP i Snapchat uruchamiają wspólnie agencję content marketingową

Dziennik „Daily Mail”, koncern marketingowy WPP i aplikacja Snapchat postanowiły otworzyć wspólnie agencję o nazwie Truffle Pig zajmującą się content marketingiem. Szefem nowej firmy będzie Alexander Jutkowitz z Group SJR.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O utworzeniu nowej firmy poinformowali na konferencji prasowej podczas festiwalu Cannes Lions Jon Steinberg (CEO „Daily Mail North America”, Martin Sorrell (prezes WPP) oraz Evan Spiegel (szef Snapchata).

Nowa agencja nazywa się Truffle Pig, co oznacza świnię wytresowaną do poszukiwania trufli. Według zapowiedzi partnerów tworzących firmę ma ona zapewniać klientom usługi w zakresie kreacji treści, m.in. wideo i zdjęć, a także infografik i animiacji GIF.

- Dobry kontent i trufle są do siebie podobne - podkreślił podczas konferencji Alexander Jutkowitz, partner w agencji Group SJR, który będzie szefem Truffle Pig. - Obie te rzeczy są rzadkie i cenne. My będziemy dostarczać jedną z tych rzeczy w najwyższej jakości.

- Truffle Pig to agencja przyszłej generacji. Będzie łączyła w sobie wszystkie najskuteczniejsze obecnie metody i platformy pozwalające na szerokie dotarcie do wartościowych odbiorców - zapowiedział Evan Spiegel.

W założeniach nowa agencja ma wykorzystywać platformy DailyMail.com, Elite Daily oraz Snapchat do publikowania reklam. Główną siedzibą firmy będzie na razie Nowy Jork.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe