„Daily Mail”, WPP i Snapchat uruchamiają wspólnie agencję content marketingową

Dziennik „Daily Mail”, koncern marketingowy WPP i aplikacja Snapchat postanowiły otworzyć wspólnie agencję o nazwie Truffle Pig zajmującą się content marketingiem. Szefem nowej firmy będzie Alexander Jutkowitz z Group SJR.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O utworzeniu nowej firmy poinformowali na konferencji prasowej podczas festiwalu Cannes Lions Jon Steinberg (CEO „Daily Mail North America”, Martin Sorrell (prezes WPP) oraz Evan Spiegel (szef Snapchata).

Nowa agencja nazywa się Truffle Pig, co oznacza świnię wytresowaną do poszukiwania trufli. Według zapowiedzi partnerów tworzących firmę ma ona zapewniać klientom usługi w zakresie kreacji treści, m.in. wideo i zdjęć, a także infografik i animiacji GIF.

- Dobry kontent i trufle są do siebie podobne - podkreślił podczas konferencji Alexander Jutkowitz, partner w agencji Group SJR, który będzie szefem Truffle Pig. - Obie te rzeczy są rzadkie i cenne. My będziemy dostarczać jedną z tych rzeczy w najwyższej jakości.

- Truffle Pig to agencja przyszłej generacji. Będzie łączyła w sobie wszystkie najskuteczniejsze obecnie metody i platformy pozwalające na szerokie dotarcie do wartościowych odbiorców - zapowiedział Evan Spiegel.

W założeniach nowa agencja ma wykorzystywać platformy DailyMail.com, Elite Daily oraz Snapchat do publikowania reklam. Główną siedzibą firmy będzie na razie Nowy Jork.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku