SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Damian Jan Borecki, Marta Kabulska i Anna Kaczmarek awansowali w Grupie naTemat

W Grupie naTemat Damian Jan Borecki awansował na stanowisko dyrektora ds. strategii i rozwoju, Marta Kabulska - na szefową produktu serwisów mamadu.pl i Dadhero.pl, a Anna Kaczmarek - na szefową produktu zdrowotnego.

Damian Jan Borecki, Marta Kabulska i Anna Kaczmarek Article

Damian Jan Borecki poprzednio w Grupie naTemat pełnił funkcję head of creative. Obecnie jako dyrektor ds. strategii i rozwoju będzie też szukał nowych dróg rozwoju serwisów oraz nowych obszarów biznesu, koordynował nowe inicjatywy oraz nadzorował wdrażanie nowych rozwiązań reklamowych i redakcyjnych.

Z firmą Borecki jest związany od maja 2019 roku. Wcześniej pracował m.in. w „Vogue Polska”, z branży mediów ma w sumie 14 lat doświadczenia.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Marta Kabulska jako szefowa produktu mamadu.pl i Dadhero będzie odpowiadała także za biznesowy rozwój obu serwisów. Nadal będzie ich redaktor naczelną. Kabulska z Grupą naTemat jest  związana od 2016 roku, wcześniej pracowała m.in. w Edipresse Polska.

Anna Kaczmarek będzie nadzorowała zespół w Grupie naTemat zajmujący się tematyką zdrowotną, do którego ma dołączyć nowa osoba. Celem będzie tworzenie treści wyróżniających się eksperckością i podejściem do zdrowia jako całego systemu opieki zdrowotnej, usług, eksperckiej edukacji zdrowia psycho-fizycznego, a nie jedynie masowych serii tekstów pod SEO.

Kaczmarek pracuje w Grupie naTemat od prawie 7 lat jako redaktorka prowadząca dział Zdrowie. Wcześniej pracowała m.in. w magazynie „Rynek Zdrowia” i Polskiej Agencji Prasowej.

- Trzy ważne obszary trafiają w ręce ekspertów, wieloletnich pracowników naszej organizacji. Ania Kaczmarek to utytułowana i ceniona na rynku dziennikarka zdrowotna. Marta Kabulska - redaktor naczelna która wraz z zespołem uplasowała mamadu.pl  na podium polskich serwisów parentingowych. Damian Jan Borecki, dotychczas szef działu kreatywnego, jako osoba posiadająca ogromne rozeznanie w świecie digitalu będzie pomagał nam podnosić jakość i konkurencyjność naszych serwisów przy współpracy ze wszystkimi działami firmy - opisuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Jako zarząd chcemy przekazywać więcej odpowiedzialności w głąb struktury, a to właściwie dopiero początek zmian rozwojowych, na które pozwala nam dobra kondycja spółki. Nowe obszary trafiają w ręce doświadczonych menadżerów, którzy przez ostatnie lata wiele udowodnili swoją pracą i zaangażowaniem - dodaje Paulina Plenkiewicz, szefowa Grupy naTemat. - W lutym nasza firma będzie obchodziła 10. urodziny. Organizacja dojrzewa i się rozrasta, co powoduje wiele zmian strukturalnych i w zarządzaniu poszczególnymi produktami. W mijającym roku dołączyło do nas ok. 25 osób - podkreśla.

W 2020 roku trzy spółki zarządzające serwisami Grupy naTemat zanotowały łącznie wzrost przychodów o 24,7 proc. do 12,19 mln zł, a ich zysk netto zwiększył się z 1,43 do 2,15 mln zł. Zdecydowanie największa z nich firma Glob360 nie wypłaci dywidendy, jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk 1,65 mln zł zysku netto przeznaczyli na kapitał zapasowy.

Dołącz do dyskusji: Damian Jan Borecki, Marta Kabulska i Anna Kaczmarek awansowali w Grupie naTemat

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Y
I co z tego jak zasięg się nie zmienia
7 0
odpowiedź
User
AK
Specjaliści? Chyba tylko w powielaniu szkodliwych bzdur za pieniądze. Bez oznaczania sponsoringu. UOKiK powinien się tym zająć.
11 0
odpowiedź
User
Med_net
Zdrowie od tylu lat w natemat zupełnie nie liczy się wśród wszelkich serwisów medycznych. Nawet parentingi ich wyprzedzają. Awans tylko w dół
10 0
odpowiedź