Ruszyła sprzedaż reklam w kanałach Polsatu. Ponad 90 tys. zł za spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami"

Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło ceny reklam na kwiecień. W cenniku najwyżej wyceniono spoty emitowane przy emitowanym w niedzielne wieczory show “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami” - kosztują ponad 90 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła sprzedaż reklam w kanałach Polsatu. Ponad 90 tys. zł za spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami"
Dagmara Każmierska w „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”; fot. Polsat/YouTube/Screen

90,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów" trzeba zapłacić za reklamę przy “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”. 

Blisko 20 tys. zł mniej kosztuje z kolei reklam przy “Twoja twarz brzmi znajomo” - 72,1 tys. zł. Niewiele mniej, bo 71,3 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy serialu “Pierwsza miłość”. 

Reklamę przy programie “Ninja Warrior Polska” wyceniono na 52,8 tys. zł, a przy “Nasz nowy dom” - na 51,9 tys. zł. 

Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu “Bracia” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 46,7 tys. zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 44 tys. zł. 

W poniedziałek Wielkanocny, 1 kwietnia Polsat pokaże “Disney Koncert Spełnionych Marzeń” - reklama przy nim kosztuje 69,6 tys. zł. 

Cena spotu przy głównym wydaniu “Wydarzeń” wynosi do 74,1 tys. zł w dni robocze i 47 tys. zł w niedziele. Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 48,2 tys. zł w dni powszednie i 51,3 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla spotów przy prognozie pogody wynoszą zaś odpowiednio 45 tys. zł i 52,5 tys. zł. 

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na kwiecień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji