SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Danone uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

Grupa Danone zamierza rozpocząć przegląd swoich zobowiązań medialnych.

Danone uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

Przegląd może doprowadzić do konsolidacji wartego 300 milionów funtów medialnego budżetu francuskiego koncernu spożywczego.

W większości za planowanie i zakup mediów dla grupy odpowiada obecnie należący do holdingu Havas Media dom mediowy MPG. Obsługuje on Danone'a m.in. we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Meksyku i USA. Z kolei w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Turcji i na Węgrzech od 2006 roku budżet należy do Mediaedge:cia (MEC), w Holandii i części Azji (m.in. Tajlandia) Carat, a w Czechach i Grecji do OMD.

Te cztery domy mediowe zostały poproszone przez Danone o przygotowanie się do przetargu na cały medialny budżet grupy.

W sierpniu ubiegłego roku firma bez postępowania przetargowego przekazała swój warty 8 milionów funtów budżet medialny marki odżywek dla dzieci i niemowląt Nutricia w ręce domu mediowego MEC.

Do koncernu należą również takie marki jak Activia, Actimel, Taillefine, Clover, Blédina, Cow&Gate, Milupa, Nutrini, Nutrison, Fortimel, Evian, Volvic, Badoit i Bonafont.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Danone uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl