SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Danviva bije rekord Guinessa z Sales Link

18 czerwca w Parku Szczęśliwickim w Warszawie odbędzie się event "Krzyk", w ramach którego przeprowadzona zostanie próba bicia rekordu Guinnesa w krzyku przez tłum.

Za pomysł i realizację eventu odpowiada agencja Sales Link, specjalizująca się w field marketingu. Próba bicia rekordu Guinessa jest kolejną odsłoną akcji prowadzonej przez TequilaPolska i Sales Link wspierającej relaunch ulepszonego produktu Danviva Energy Drink.

Celem działań prowadzonych dla Danvivy - marki Danone jest zachęcenie do spróbowania produktu oraz wzmocnienie wizerunku marki.

  

Organizacja eventu "Krzyk"  ma na celu dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią młodzi mieszkańcy miast w wieku 20 - 35, pracujący lub studiujący, którzy lubią aktywnie spędzać czas. Dotychczasowy rekord Guinnessa w zbiorowym krzyku padł w 1998 roku w Londynie
i wynosi 126,3 decybele. Teraz Warszawa ma szansę pobić ten rekord.

W trakcie eventu hostessy będą również rozdawały próbki produktu Danviva Energy Drink.

W ramach akcji  Sales Link od 15 czerwca prowadzi działania w centrum Warszawy, niedaleko biurowców, w ramach których hostessy zapraszają do uczestnictwa w evencie i do wspólnego bicia rekordu w krzyku. Rozdają przy okazji zatyczki do uszu ostrzegając przed hałasem w trakcie eventu.

W ramach działań BTL agencja TEQUILAPolska wraz z Sales Linkprzeprowadziła już sampling produktu Danviva na uczelniach wyższych. Na potrzeby akcji TEQUILAPolska przygotowała materiały POS, a stronę internetową przygotowała TEQUILADIGITAL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Danviva bije rekord Guinessa z Sales Link

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl