SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji

Tylko w ten weekend za każdą porcję frytek zakupionych w McDonald's, u konkurenta sieci, Burger Kinga, dostaniemy Whoopera jr. Jak to możliwe? Okazuje się, że to akcja charytatywna.

Article

- Pomóżcie nam wesprzeć McDonald's w zrealizowaniu ich szczytnego celu i zgarnijcie darmowego Whoppera Jr.  - poinformowano w piątek na profilu Burger Kinga na Facebooku.

Zasad promocji są proste - wystarczy kupić frytki w McDonald's i pokazać zachowany paragon w dowolnym Burger Kingu w Polsce, by otrzymać darmową kanapkę Whopper Jr.

Burger King pomaga Fundacji Ronalda McDonalda

Burger King już w środę na swoich mediach społecznościowych wprost namawiał do kupowania frytek u największego konkurenta.

W ten sposób sieć fastfoodów wspiera akcję charytatywną Fundacji Ronalda McDonalda, należącej do McDonald's. W dniach 11-12 grudnia część dochodu ze sprzedaży frytek McDonald's trafi na rzecz funkcjonowania Domów Ronalda McDonalda - miejsc gdzie rodzice mogą być przy swoich dzieciach i wspierać je, gdy te zmagają się z chorobą. Złotówka z każdej sprzedanej porcji frytek zasila inicjatywę "McHappy Day".

W Polsce funkcjonują dwa Domy Ronalda McDonalda. Pierwszy powstał 6 lat temu przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Drugi działa od roku przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.

Fundacja Ronalda McDonalda powstała w 2002 roku, wchodzi w skład działającej w 64 krajach sieci organizacji dobroczynnych Ronald McDonald House Charities. Organizacja zajmuje się działaniami z obszaru profilaktyki zdrowotnej dzieci oraz wsparciem dla rodzin w czasie ciężkiej choroby jej najmłodszych członków. Programy fundacji mają charakter ogólnopolski i realizowane są przy wsparciu firm, osób prywatnych i wolontariuszy.

Łącznie pod szyldem Burger King działa w Polsce 98 restauracji. Z kolei McDonald's ma w Polsce ponad 450 lokali.

Dołącz do dyskusji: Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grabski
Genialny pomysł tylko i wyłącznie by agencja reklamowa mogła się nim chwalić.
Żaden konsument obu tych sieci tego nie zrobi.
Żaden. Ale nikt nigdy nie rozlicza takich pomysłów z efektywności.
odpowiedź