Darmowe minuty i SMS-y w kampanii Orange One (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa Orange One. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Orange One – oferty prepaidowej wprowadzonej na rynek w połowie września (więcej na ten temat) – podkreśla, że w jej ramach ma się do wyboru darmowe minuty lub SMS-y. Przekaz akcji pokazuje magiczną krainę Orange, w której bezpłatne połączenia i wiadomości symbolizują sympatyczne istoty.

 

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (m.in. RMF FM i Radio ZET), prasie, internecie, kinach oraz na outdoorze (ambient, komunikacja miejska).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej