„Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Spin Off, Kriskej i Wavemaker Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

Kampania jest oparta na wizerunku Dawida Kwiatkowskiego oraz haśle „Gryź jak lubisz”. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot, billboard sponsorski i lokowanie produktu w show „The Voice Kids” w TVP2, w którym Kwiatkowski jest jurorem) oraz internet (m.in. social media).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dawid-kwiatkowski-reality-show-tvn-50-ways-to-kill-your-mammy,7171189753640577a ##

Dawid Kwiatkowski kilka lat temu promował kosmetyki Garnier Czysta Skóra i BU, wystąpił też w kampanii Empiku.

 

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja Spin Off, która obsługuje markę Kaktus od połowy 2017 roku (zajmuje się też aktywnościami w internecie innych marek lodów Froneri Polska: Manhattan i Schöller).

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Kriskej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje