SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Spin Off, Kriskej i Wavemaker Poland.

Article

Kampania jest oparta na wizerunku Dawida Kwiatkowskiego oraz haśle „Gryź jak lubisz”. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot, billboard sponsorski i lokowanie produktu w show „The Voice Kids” w TVP2, w którym Kwiatkowski jest jurorem) oraz internet (m.in. social media).

Dawid Kwiatkowski kilka lat temu promował kosmetyki Garnier Czysta Skóra i BU, wystąpił też w kampanii Empiku.

 

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja Spin Off, która obsługuje markę Kaktus od połowy 2017 roku (zajmuje się też aktywnościami w internecie innych marek lodów Froneri Polska: Manhattan i Schöller).

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Kriskej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gryź jak lubisz” - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Hmm..w zimie spot kręcony latem? Serio? Nie ma prawa działać. Lody warto jeść zimą i trzeba do tego nawiązywać a nie robić kampanię spóźnioną o.....................pół roku... Masakra jakaś. Wavemaker nie odrobił lekcji tym razem i wrzucił klienta na minę :\
11 9
odpowiedź
User
co to w ogóle było?
kosmos jakiś.
11 8
odpowiedź
User
Inter now taaa
Co to za muzyka?
9 8
odpowiedź