SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dawtona odświeża identyfikację wizualną

Współpracująca z producentem sosów Dawtona agencja SaltPepper BrandDesign dokonała całościowej rewitalizacji produktów.

Nowe etykiety otrzymały: sos słodko-kwaśny z ananasem, sosneapolitański z papryką, sos spaghetti pomidorowo-śmietanowy, sosgrecki, sos węgierski z pieczarkami, sos bolognese z ziołami, sosmeksykański oraz sos mediolański.

dawton

Liftingowi poddano logotyp, znacznie upraszczając jego wzór.Zmieniono także klucz kolorystyczny etykiet - zrezygnowano zdominującej wszędzie czerwieni na rzecz specyficznych barwodpowiadających każdemu ze smaków.

Dołącz do dyskusji: Dawtona odświeża identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl