DDB dla Gü

Marka luksusowych deserów czekoladowych Gü zatrudniła agencję DDB do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na ten budżet DDB pokonała Bartle Bogle Hegarty i jeszcze jedną, nie ujawnioną z nazwy agencję reklamową.

Gü ogłosiła przetarg we wrześniu. firma planuje dużą kampanię marketingową w Europie promującą serię jej nowych produktów. Wcześniej przy okazji różnych projektów Gü współpracowała z agencją Mother London, która w tym roku zrezygnowała ze współpracy z marką.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"