SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DDB Paris globalną agencją reklamową Pirelli

Firma Pirelli &C. SpA wybrała agencję reklamową DDB Paris do opracowania globalnego formatu komunikacji marketingowej i koordynowania wszystkich działań reklamowych koncernu na świecie.

Article

DDB Paris została wybrana w przetargu, którego szczegółów nie podano.

Agencja będzie koordynować wszystkie aktywności reklamowe Pirelli na całym świecie, zarówno w mediach tradycyjnych jak i cyfrowych, jednocześnie na poziomie lokalnych działań, jak i globalnych projektów. Współpraca obejmuje też wsparcie konkretnych produktów Pirelli oraz sponsoring (np. Formuły 1).

DDB Paris zajmie się nie tylko globalnymi aktywnościami reklamowymi Pirelli, ale będzie też koordynować działania reklamowe koncernu prowadzone na kluczowych dla niego rynkach.

Pirelli w Polsce nie jest w ostatnich latach zbyt aktywne reklamowo. Firma w 2012 roku promowała program P Zero Club (zobacz szczegóły). Reklamowo współpracowała wówczas  z Instytutem Rozwoju Reklamy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DDB Paris globalną agencją reklamową Pirelli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl