DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival
Dwie polskie agencje: DDB Warszawa i McCann Poland trafiły na shortlisty w kolejnych kategoriach na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

DDB Warszawa zdobyła cztery kolejne nominacje za projekt Burger Drwala “Zima nabiera kolorów” dla McDonald's Polska.
Doceniono ją w kategoriach Experience/Brand experience&activation Lions: Travel, leisure, restaurantfast food chains; Customer retail/in-store experience; Brand owed experiences i Single - market campaing.
Projekt ten wcześniej już zdobył dziewięć nominacji i Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor.
Z kolei Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard trafiła na shortlistę w kategorii Experience/ Brand experience&activation - Digital instalation.
Dotychczas była nominowana w czterech kategoriach. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.
Kolejna nominacja, tym razem w kategorii Strategy/ Creative effectiveness: Long-Term Brand Platform została przyznana Mastercard i McCann XBC (zgłaszane wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.
Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival