DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival

Dwie polskie agencje: DDB Warszawa i McCann Poland trafiły na shortlisty w kolejnych kategoriach na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa i McCann Poland mają kolejne nominacje na tegorocznym Cannes Lions Festival

DDB Warszawa zdobyła cztery kolejne nominacje za projekt Burger Drwala “Zima nabiera kolorów” dla McDonald's Polska.

Doceniono ją w kategoriach Experience/Brand experience&activation Lions: Travel, leisure, restaurantfast food chains; Customer retail/in-store experience; Brand owed experiences i Single - market campaing. 

Z kolei Kampania "Public Money ATM" stworzona przez McCann Poland we współpracy z MasterCard trafiła na shortlistę w kategorii Experience/ Brand experience&activation - Digital instalation. 

Dotychczas była nominowana w czterech kategoriach. Projekt ten przekształca bankomaty w łatwe w obsłudze narzędzia umożliwiające głosowanie na inicjatywy z budżetu obywatelskiego. W 2024 roku Mastercard wdrożył to rozwiązanie w Ełku, umożliwiając mieszkańcom oddawanie głosów za pomocą karty i kilku kliknięć.

Kolejna nominacja, tym razem w kategorii Strategy/ Creative effectiveness: Long-Term Brand Platform została przyznana Mastercard i McCann XBC (zgłaszane wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.

Festiwal Cannes Lions 2025 potrwa do 20 czerwca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"