DDB Warszawa i McDonald's zdobyły dwa kolejne Lwy na Cannes Lions Festival

Agencja reklamowa DDB Warszawa i McDonald's Polska zdobyły kolejne dwa Brązowe Lwy na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
DDB Warszawa i McDonald's zdobyły dwa kolejne Lwy na Cannes Lions Festival

Zrealizowana przez DDB Warszawa dla McDonald's aktywacja „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala otrzymała właśnie Brązowego Lwa w kategorii Design Lions: Brand Environment&Experience Design oraz Brązowego Lwa w kategorii Industry Craft Lions: Art Direction: Outdoor.

Kampania ta ma już na koncie Srebrnego Lwa w kategorii Ambient Outdoor.

Projekt ten zdobył dotychczas łącznie 13 nominacji do tegorocznych nagród na Cannes Lions. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"