SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostatnia przedwyborcza debata ściągnęła przed ekrany miliony Polaków

Średnio 6,4 mln widzów oglądało w poniedziałek debatę z udziałem dziennikarzy TVP, TVN i Polsatu, transmitowaną w sumie na ośmiu telewizyjnych antenach. Najwięcej widzów obejrzało starcie kandydatów na prezydenta w telewizyjnej Jedynce, która w porze debaty była liderem telewizyjnego rynku, na drugim miejscu znalazła się stacja TVN24 – wynika z raportu opracowanego przez Wirtualnemdia.pl.

Debata Prezydencka, fot. skrin z TVP Debata Prezydencka, fot. skrin z TVP

Ostatnia przedwyborcza debata prezydencka, którą w poniedziałek 12 maja między godziną 20.00 a 23.45 transmitowały główne stacje telewizyjne, była najchętniej oglądana na antenach Telewizji Polskiej. W telewizyjnej Jedynce, TVP Info i TVP Polonia śledziło ją w sumie 2,52 mln widzów. 

W samej TVP1 widownia sięgnęła 1,74 mln odbiorców przy udziałach w rynku na poziomie 15,24 proc. w grupie ogólnej i 14,31 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnedmia.pl

Pozycję wicelidera oglądalności miało w czasie debaty TVN24. Na tej antenie dyskusję polityków oglądało średnio 1,62 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 14,18 proc. wśród wszystkich widzów i 12,89 proc. w grupie komercyjnej. Stacja TVN24  była liderem oglądalności w grupie kanałów informacyjnych.

Czytaj także: Tak nie powinno robić się debat. A jest prosty sposób, by były ciekawsze

Na drugim miejscu znalazła się TV Republika. Średnia widownia debaty w tej stacji wynosiła 1,46 mln widzów, co dało stacji Tomasza Sakiewicza udział w rynku na poziomie 12,75 proc. w grupie wszystkich widzów i 7,40 proc. w grupie 20-54.

Średnio 516 tys. widzów oglądało debatę za pośrednictwem TVP Info, 346 tys. w samym Polsat News. Najmniej widzów do oglądania debaty wybrało kanał wPoslce24. Średnia oglądalność tej anteny wyniosłą 251 tys. widzów, przy udziale 2,2 proc. w grupie ogólnej i 1,94 proc. w komercyjnej.

Oglądalność debaty prezydenckiej w sieci

Transmitowaną także w sieci debatę oglądało na Kanale Zero około 300 tys. internautów (w szczytowym momencie), na youtubowym kanale TVP Info ok. 50 tys., a Republiki ok. 45 tys. internautów.

Gospodarzami poniedziałkowej debaty byli dziennikarze: Dorota Wysocka-Schnepf (TVP), Radomir Wit (TVN) i Piotr Witwicki (Polsat), a na ich pytania oraz pytania wzajemne odpowiadali wszyscy zarejestrowani kandydaci na prezydenta: Artur Bartoszewicz, Magdalena Biejat, Grzegorz Braun, Szymon Hołownia, Marek Jakubiak, Maciej Maciak, Sławomir Mentzen, Karol Nawrocki, Joanna Senyszyn, Krzysztof Stanowski, Rafał Trzaskowski, Marek Woch i Adrian Zandberg.
 

Dołącz do dyskusji: Ostatnia przedwyborcza debata ściągnęła przed ekrany miliony Polaków

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konserwatysta
Red Płuska zabawnie wyjaśnił kremlowskich przed debatą: https://youtu.be/t-CK4pJ_l8Y?si=I63kfa19D1mwOcdF
3 14
odpowiedź
User
Ambasador
TVP w Likwidacji do debaty przed drugą turą też powinna dać Ambasadorową. Chociaż raz skoczy im oglądalność, bo będzie wesoło.
30 6
odpowiedź
User
Pawel
Ostatnia przedwyborcza debata sciagnela RT na dno.
42 3
odpowiedź