Debata Wirtualnemedia.pl „Marka - kreowanie opowieści o sukcesie firmy”

Zapraszamy na kolejną debatę portalu Wirtualnemedia.pl z serii „Wpływowi 2024, pod tytułem „Marka – kreowanie opowieści o sukcesie firmy”. Transmisję będzie można oglądać od godz. 10 na stronie głównej i profilach społecznościowych naszego portalu. Partnerem debaty jest ORLEN.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Debata Wirtualnemedia.pl „Marka - kreowanie opowieści o sukcesie firmy”

Gośćmi Justyny Dąbrowskiej-Cydzik będą:   • Piotr Suchodolski, dyrektor Biura Marketingu ORLEN   • Anna Ziętek, dyrektorka Działu Marketingu i Komunikacji Marki, Mennica Polska SA    • Marcin Sałański, Head of Communications Nextbike Polska S.A.  •  Natalia Długosz, ekspertka ds. marketingu i komunikacji

Marka to fundament budowy silnych, prosperujących przedsiębiorstw. Jakie wyzwania stają przed ich twórcami? Jak na marki patrzą współcześni konsumenci? Jak przeprowadzić mądrze cyfryzację marki? Na te i inne pytania odpowiedzą uczestnicy debaty portalu Wirtualnemedia.pl.

Transmisję będzie można oglądać od godz. 10 na stronie głównej portalu Wirtualnemedia.pl i profilach społecznościowych naszego portalu – Facebooku, X i na YouTube. Zapis debaty będzie można oglądać na naszym kanale na YouTube i na profilu Facebook.

Partnerem debaty „Marka – kreowanie opowieści o sukcesie firmy” jest Orlen. 

W ramach projekty „Wpływowi 2024” odbyły się już debaty: 

„Cyfrowa przyszłość - jak technologie kształtują świat biznesu" 

„Nowe horyzonty e-commerce”

„Znaczenie inwestycji dla rozwoju gospodarki i Polski”

„Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]