SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Debiutuje polska edycja magazynu L'Officel Hommes

Na rynku pojawiła się polska edycja L'Officiel Hommes, wydawnictwa Kustra Group. To pierwszy krajowy numer najstarszego europejskiego magazynu o modzie dla mężczyzn. Najnowszy numer kwartalnika ukazał się z czterema różnymi wersjami okładek.

Article

L'Officiel Hommes Polska będzie ukazywać się w cyklu kwartalnym. Nakład pierwszego numeru wynosi 50 tys. egz., magazyn ma 212 stron. Będzie ukazywać się w sprzedaży otwartej, zamkniętej oraz jako e-wydanie, w sprzedaży z L'Officiel Polska.

Oba tytuły będą dystrybuowane w pakiecie, w cenie 29 zł, oraz osobno jako e-wydania, w cenie 19 zł. Magazyn dla panów można kupić - tak jak w przypadku kobiecego wydania - m.in. w salonach Empik (oraz na Empik.com), Ruch, Relay, Inmedio.

Sebastian Kustra, redaktor naczelny i dyrektor kreatywny tytułu podkreśla, że edycja L'Officiel dla mężczyzn ukazuje się w 40. rocznicę francuskiego pierwowzoru.

W L'Officiel Hommes mają znaleźć się autorskie rozmowy Małgorzaty Domagalik z pisarkami, artystkami, reżyserkami, biznesmenkami, a z kolei w L'Officiel Polska z wpływowymi mężczyznami świata kultury, sztuki i sportu. Magazyn dla panów tworzą osoby związane z redakcją wydania dla kobiet.

Redaktor naczelny i dyrektor kreatywny tytułu, Sebastian Kustra zdradził Wirtualnemedia.pl, że nowy tytuł nie będzie ostatnim z portfolio L’Officiel, który wydawnictwo zamierza wprowadzić na polski rynek.

Pierwszy numer L'Officiel Hommes Polska ukazał się z czterema różnymi okładkami: ze śpiewakiem operowym Szymonem Komasą, a w kobiecym wydaniu z jego siostrą bliźniaczką - artystką Mary Komasą. Na drugiej okładce (zarówno L'Officiel jak i L'Officiel Hommes) w podwójnej roli pojawi się modelka Tamy Glauser, która ma obalać stereotypy płci w modzie. Kolejne dwie okładki L'Officiel Hommes Polska są wydaniami kolekcjonerskimi, znaleźli się na nich światowej sławy modele.

- Nie mamy ograniczeń licencyjnych typowych dla korporacji, bo właścicielem tytułu L'Officiel jest francuska firma rodzinna, która ufa naszej wizji. Przy sesjach współpracujemy zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi fotografami i stylistami. Wszystkie cztery okładki powstały specjalnie dla L'Officiel Hommes Polska. Dwie w nich korespondują z odpowiednikami damskiej edycji - komentuje Sebastian Kustra.

Redaktor naczelną i wydawcą w L'Officiel Polska jest Ewelina Kustra. Sebastian Kustra jest redaktorem naczelnym i dyrektorem kreatywnym L'Officiel Hommes. Męska wersja "L’Officiela" powstała w 1977 roku we Francji, obecnie wydawana jest w 17 krajach na całym świecie.

Wydanie dla kobiet - L'Officiel Polska pojawiło się na polskim rynku w październiku 2016 roku, w 95. rocznicę ukazania się paryskiej edycji, która jest wydawana we Francji od 1921 roku (pełna nazwa francuskiej wersji pisma brzmi: „L'Officiel de la couture et de la mode de Paris”).

Oba magazyny ukazują się nakładem wydawnictwa Kustra Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Debiutuje polska edycja magazynu L'Officel Hommes

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MaryKa
Wow, nareszcie powialo prawdziwie wielkmi swiatem. Te okladki kolekcjonerskie sa m.e.g.a !!!!
18 11
odpowiedź
User
Sowa
Gratulacje :) )
16 9
odpowiedź
User
Fotoedytor
bez wołgi, śniegu i zdjęcia robił Polak ???
ale jak to
Vogule to możliwe ;-)
19 9
odpowiedź
User
Marcin
Pismo sprzedaję twarz. Tutaj nie ma znanej twarzy. Życzę powodzenia.
12 10
odpowiedź
User
majka
Świetna robota ! Klasa ! Powodzenia!
13 8
odpowiedź