Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)

Sieć sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, w której promuje kolarstwo i bieganie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Ogilvy&Mather i MullenLowe MediaHub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kolarstwo i bieganie w wiosennej kampanii sklepów Decathlon (wideo)

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Decathlon: „Jedyną zasadą jest przyjemność“.

Najnowsza akcja reklamowa skupia się na ofercie związanej z bieganiem i rowerami MTB. W 15- i 30-sekundowych spotach promowane są produkty związane z tymi aktywnościami fizycznymi, m.in. obuwie i rowery.

Kampanię można będzie zobaczyć w telewizji oraz w internecie (display, wideo, media społecznościowe).

Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather, za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub. Kampania potrwa do 8 kwietnia.

Decathlon z agencją reklamową Ogilvy&Mather współpracuje od jesieni ub.r. Wcześniej za kreacje reklamowe tej firmy odpowiadała agencja PZL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej