DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę” na ekranach digital OOH

Screen Network uruchomiło na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę” na ekranach digital OOH

Screen Network uruchomiło na sieci swoich cyfrowych ekranów galerie arcydzieł malarstwa spod pędzla m.in. Leonarda Da Vinci, Van Gogha czy Johannes Vermeera. W projekcie „Poruszamy sztukę” wykorzystano możliwości progresywnego treningu komputerowych algorytmów, technologię stabilizacji obrazu oraz zaawansowane efekty oświetleniowe. Dzięki czemu udało uzyskać bardzo przekonujący efekt "ożywienia" arcydzieł światowego i polskiego malarstwa.

grafika

DeepFake na ekranach digital OOH

Dzięki połączeniu cyfrowych ekranów w przestrzeni miejskiej oraz technologii DeepFake możemy zobaczyć, jak naprawdę wyglądały postaci, które zostały uwiecznione przez słynnych malarzy.

grafika
grafika

Projekt podzielony jest na tygodniowe fazy, w ramach których na ekranach wyświetlane będą ożywione arcydzieła malarstwa pochodzące z różnych epok i nurtów (m.in.  „Dama z gronostajem”,  „Dziewczyna z Perłą”, „Autoportret Vincenta van Gogha”).

Kampania realizowana jest na ponad 20 tysiącach ekranach digital OOH firmy Screen Network, która dziennie dociera do 6,2 miliona Polaków. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję