Deflegmin reklamowany „raz na mokry kaszel - raz, a dobrze!” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa leku na kaszel Deflegmin (produkowanego przez firmę Valeant). Akcja - za którą odpowiadają firmy amrketingowe Schulz brand friendly, Agencja Filmowa i OMD - jest realizowana pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel - raz, a dobrze!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Deflegmin reklamowany „raz na mokry kaszel - raz, a dobrze!” (wideo)

Reklama pokazuje, że Deflegmin ma postać kapsułkach o przedłużonym uwalnianiu. Zawiera ambroksol, który rozrzedza wydzielinę i łagodzi objawy mokrego kaszlu.

Kampania przekonuje, że podobnie jak dzięki współczesnej technologii różne problemy da się rozwiązać jednym mądrym ruchem, tak dzięki Deflegmonwi można szybko zwalczyć mokry kaszel.

 

Akcja obejmuje emisję spotu w wersji 30- i 15-sekundowej w TVP1, TVP2, Polsacie oraz stacjach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly, spot wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukowała Agencja Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta