Deflegmin reklamowany „raz na mokry kaszel - raz, a dobrze!” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa leku na kaszel Deflegmin (produkowanego przez firmę Valeant). Akcja - za którą odpowiadają firmy amrketingowe Schulz brand friendly, Agencja Filmowa i OMD - jest realizowana pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel - raz, a dobrze!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Deflegmin reklamowany „raz na mokry kaszel - raz, a dobrze!” (wideo)

Reklama pokazuje, że Deflegmin ma postać kapsułkach o przedłużonym uwalnianiu. Zawiera ambroksol, który rozrzedza wydzielinę i łagodzi objawy mokrego kaszlu.

Kampania przekonuje, że podobnie jak dzięki współczesnej technologii różne problemy da się rozwiązać jednym mądrym ruchem, tak dzięki Deflegmonwi można szybko zwalczyć mokry kaszel.

 

Akcja obejmuje emisję spotu w wersji 30- i 15-sekundowej w TVP1, TVP2, Polsacie oraz stacjach tematycznych.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly, spot wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukowała Agencja Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej