SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Demo Effective Launching przygotuje strategię dla „Wprost”

Platforma Mediowa Point Grup, nowy właściciel tygodnika „Wprost”, po przeglądzie ofert wybrała agencję doradczą, która współpracować będzie ze spółką przy tworzeniu nowej strategii dla tytułu. Jest nią agencja reklamowa full-service Demo Effective Launching.

Michał M. Lisiecki, prezes PMPG, uzasadnia wybór tej firmy, zarówno unikalnymi kompetencjami Demo Effective Launching we wprowadzaniu i repozycjonowaniu marek m.in. na rynku mediów, jak również zaangażowaniem agencji w wiele przedsięwzięć promujących polską przedsiębiorczość.

- Naszym zadaniem jest przygotowanie nowej wizji obecności na rynku marki „Wprost”. Przygotujemy plan odnowy tytułu oraz odpowiednie narzędzia pozwalające na przeprowadzenie zmian. Jako agencja doradcza musimy odpowiedzieć na pytanie, dokąd tygodnik powinien zmierzać i gdzie będzie jego miejsce za kilka lat. Damy wytyczne, jaką gazetą ma być „Wprost”, by osiągnąć wyznaczone cele - mówi Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching, która była dotychczas strategii i kampanii reklamowych m.in. „Polityki”, „Pulsu Biznesu” czy Radia Zet.

Anna Pawłowska – Pojawa, PR manager w PMGP, informuje nas, że strategia opracowywana będzie etapami i nie ma sztywnego terminu jej wprowadzenia w życie, ale potwierdza, że nastąpi to jeszcze w tym roku. Spółka cały czas prowadzi też rekrutację na stanowisko dyrektora ds. strategii dla „Wprost”.

PMPG jest większościowym udziałowcem wydającej tygodnik firmy AWR „Wprost” od końca grudnia 2009 roku. Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Wprost” w ub.r.  wyniosła 98 528 egz. i była o 12 proc. niższa niż w 2008 roku.

Dołącz do dyskusji: Demo Effective Launching przygotuje strategię dla „Wprost”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podkański
ten tytuł skazany jest na porażkę lub niech zmieni nazwę na biuletyn PiS
odpowiedź
User
walasiewiczówna
to źle świadczy o nowym właścicielu, że kupił Wprost nie mając na niego pomysłu, a teraz zatrudnia jakiś ludków, którzy być może coś tam wymyślą i gdzieś kiedyś coś tam poprawią... Coś mi się zdaje, że oni (w sensie PMPG) doszczętnie ten tytuł rozwalą. Wpakują w to kupę kasy i niewiele z tego będzie.
odpowiedź
User
tom
srali muchy wiosna idzie
odpowiedź