Demotywatory, Jbzdy i Jeja ze spadkami, mocno w górę Sadistic (TOP10 serwisów z humorem)

Wśród witryn z memami i innymi śmiesznymi treściami liderem zasięgowym są niezmiennie Demotywatory.pl, przy czym w skali miesiąca zanotowały spory spadek odwiedzalności, podobnie jak Jbzdy.net i Jeja.pl. Za to mocno w górę poszedł Sadistic.pl, wzrosty osiągnęły też Joemonster.org i Wiocha.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Demotywatory, Jbzdy i Jeja ze spadkami, mocno w górę Sadistic (TOP10 serwisów z humorem)

Według wyników badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. Demotywatory.pl odwiedziło 1,69 mln użytkowników, czyli 6,05 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali tam 78,47 mln odsłon.

Po około milion użytkowników zanotowały Joemonster.org (Grupa Demotywatory.pl) oraz Jbzdy.net i Kwejk.pl (Grupa Kwejk.pl). W pierwszym 1,18 mln internautów wykonało 61,61 mln odsłon, drugi miał 967 tys. odwiedzających i 97,69 mln odsłon, a trzeci -  900,2 tys. użytkowników i 47,42 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wyniki-gemius-pbi-z-sierpnia-2019-roku-google-i-facebook-w-dol-olx-przed-interia,7170844190247041a ##

Pod względem odsłon najmocniej przyciągała odwiedzających Wiocha.pl. Każdy z 552,5 tys. internautów wykonał tam średnio 79,8 odsłon (łącznie 44,09 mln). Na Kwejk.pl przeciętna liczba odsłon wyniosła 52,7, na Joemonster.org - 52,3, na Demotywatory.pl - 46,4, a na Fishki.pl (Grupa Interia) - 51,3.

Mistrzowie.org przy 360 tys. użytkowników zanotowały 9,98 mln odsłon, Jeja.pl zanotowały 770,8 tys. odwiedzających i 8,51 mln odsłon, a AszDziennik.pl (Grupa naTemat.pl) - 669,1 tys. użytkowników i 2,49 mln odsłon.

Prawie wszystkie serwisy z zestawienia są oparte na zabawnych grafikach, filmikach i tekstach dodawanych przez internautów. Wyjątkiem jest AszDziennik, w którym redakcja przygotowuje artykuły satyrycznie komentujące bieżące wydarzenia.

grafika

W skali miesiąca Demotywatory.pl straciły 500,8 tys. użytkowników i 4,59 mln odsłon (to odpowiednio 22,8 i 5,5 proc. w dół). Jbzdy.net zanotowało spadek o 12,4 tys. odwiedzających (1,3 proc.) i 5,44 mln odsłon (5,3 proc.), a Jeja.pl - o 60,8 tys. użytkowników (7,3 proc.) i 166,8 tys. odsłon (1,9 proc.).

Kwejk.pl przy wzroście liczby użytkowników o 64,9 tys. (7,8 proc.) stracił 396 tys. odsłon (0,8 proc.), natomiast AszDziennik.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 22 tys. (3,2 proc.) i wzrost liczby odsłon o 127,5 tys. (5,4 proc.).

Na Joemonster.org przybyło 147,3 tys. internautów i 2,1 mln odsłon (to 14,3 i 3,5 proc.), na Wiocha.pl - 56,2 tys. użytkowników i 2,18 mln odsłon (11,3 i 5,2 proc.), a na Fishki.pl - 3,8 tys. internautów i 1,98 mln odsłon (1,5 i 17,4 proc.).

Procentowo zdecydowanie największy wzrost liczby użytkowników osiągnął Sadistic.pl - o 230,5 tys., czyli 63,1 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/demotywatory-joemonster-i-mistrzowie-org-firma-mariusza-skladanowskiego-ze-spadkiem-wplywow-o-34-proc-pewex-pl-szuka-inwestora,7170855570221185a ##

Czołowe serwisy z treściami humorystycznymi najwyższą odwiedzalność notowały 7-8 lat temu. W latach 2011-2012 Demotywatory i Kwejk odwiedzało miesięcznie po 4-5 mln internautów, co dawało 20-25 proc. zasięgu. Natomiast w 2015 roku było to już tylko 2-2,5 mln użytkowników, a potem nastąpiły dalsze spadki do obecnego poziomu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych