Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek

Denis Pluskota objął nowo utworzone stanowisko international PR managera w platformie Viaplay - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za całość działań związanych z public relations serwisu w Polsce.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek
Denis Pluskota

Pluskota ma przeszło 10 lat doświadczenia w komunikacji PR. Ostatnio przez niemal dwa i pół roku związany w Huawei CBG, gdzie będąc częścią zespołu marketingu pełnił funkcję PR managera w regionie CEE+Nordics.

Wcześniej pracował w Grupie Abstra (obecnie Studi), Viacom International Media Networks (obecnie Paramount) i agencji MSL Group.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz stosunki międzynarodowe.

Viaplay cały czas w Polsce współpracuje z agencją Publicis Consultants.

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Firma nie podaje, ilu ma użytkowników w Polsce – działa na naszym rynku od sierpnia 2021 r.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day