SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu Aegis Network Polska zajmie się komunikacją mistrzostw Europy w piłce ręcznej

Grupa marketingowa Dentsu Aegis Network Polska została partnerem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz narodowym dostawcą Euro 2016.

Sławomir Stępniewski, fot. dentsuArticle

Dentsu Aegis Network Polska będzie uczestniczyć w kreacji i realizacji działań promocyjno-komunikacyjnych dotyczących mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych Euro 2016, które odbędą się w Polsce w styczniu przyszłego roku.

Z kolei jako partner strategiczny Związku Piłki Ręcznej w Polsce grupa Dentsu i należące do niej spółki (głównie Isobar i Carat) zajmą się m.in. wsparciem Związku i reprezentacji Polski. Będzie odpowiedzialna m.in. za współpracę przy opracowaniu strategii marketingowej Związku na kolejne lata oraz strategii promocji samej piłki ręcznej.

W Dentsu Aegis Network Polska zostanie powołany specjalny zespół do realizacji tych wszystkich działań, a koordynować je będzie agencja Isobar Polska.

- Strategiczne partnerstwo z ZPRP jest wynikiem podjęcia decyzji o rozwoju w ramach struktur Dentsu Aegis Network Polska kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Know-how czerpiemy od najlepszych. Dentsu Inc. ma unikalne doświadczenia w tym zakresie - tłumaczy Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network Polska zajmie się komunikacją mistrzostw Europy w piłce ręcznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl