Dentsu pierwszą globalną agencją z certyfikacją WhatsApp BSP

Grupa reklamowa Dentsu dzięki akredytacji BSP (Business Solution Provider) WhatsApp może oferować pełne rozwiązania end-to-end w zakresie wiadomości biznesowych na WhatsApp.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dentsu pierwszą globalną agencją z certyfikacją WhatsApp BSP
mat.pras.

Dentsu stworzyło własną platformę WhatsApp Business Gateway, która zapewnia łatwy dostęp do API WhatsApp, oferując kompleksowe rozwiązania Business Messaging (włączając w spektrum rozwiązań nie tylko WhatsApp, ale też komunikatory Messanger i Instargram). Platforma umożliwia klientom tworzenie, wdrażanie i optymalizowanie pełnych ścieżek komunikacji – od początkowego kontaktu, przez angażowanie konsumentów, aż po analizę i optymalizację wyników.

Paweł Petkowicz, SoMe director Dentsu Creative podkreśla, że marki, które w praktyce realizują strategię koncentracji na konsumencie nie mogą przejść obojętnie obok szansy wejścia w bezpośredni dialog z użytkownikami. 

– Bezpośrednia komunikacja przy pomocy komunikatorów (WhatsApp, Messenger, Instagram DM i inne) wpisuje się w potrzebę natychmiastowej odpowiedzi na pytania i problemy konsumentów, buduje ich zaufanie i lojalność, a przy tym zapewnia wysoką skuteczność konwersji dzięki spersonalizowanej komunikacji. Business Messaging można traktować jako nowy kanał sprzedaży, który dzięki połączeniu doświadczenia i wyczucia zespołów ludzkich z elementami automatyzacji AI pozwala na osiąganie efektów o dużej skali – mówi. 

Wykorzystać potencjał WhatsApp
Business Messaging to rozwiązanie umożliwiające firmom wykorzystanie potencjału WhatsApp do komunikacji z klientami. Z ponad miliardem użytkowników Meta korzystających z wiadomości biznesowych co tydzień, istnieje ogromna szansa na zaangażowanie konsumentów. Dentsu oferuje szeroki wachlarz usług, od tworzenia chatbotów po dostosowanie technologii, które usprawniają każdą część podróży klienta – od etapu świadomości po ponowne zaangażowanie.

– Rozmowa stała się nowym standardem komunikacji między marką a klientem – szybka, prosta i dostępna na wyciągnięcie ręki. Dlatego rozwiązania takie jak WhatsApp są dziś kluczowe w budowaniu relacji. Wierzymy, że konwersacyjne doświadczenia to nie tylko przyszłość, ale realna przewaga konkurencyjna tu i teraz. Naszym celem jest tworzenie interakcji, które są jednocześnie intuicyjne, wartościowe i napędzają wzrost – podkreśla Weronika Szczepanik, media client partner w iProspect (dentsu Polska).

Dentsu dzięki akredytacji BSP (Business Solution Provider) WhatsApp może oferować pełne rozwiązania end-to-end w zakresie wiadomości biznesowych na WhatsApp. Dodatkowo dentsu tworzy Platformę WhatsApp Business Gateway, która umożliwia łatwy dostęp do API WhatsApp i oferuje kompleksowe usługi związane z tworzeniem, wdrażaniem i optymalizowaniem ścieżek komunikacyjnych z klientami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami