SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu przejęło TAG Worldwide za 516 mln dolarów

Grupa reklamowa Dentsu sfinalizowała przejęcie TAG Worldwide, globalnego producenta reklam i innych treści marketingowych od firmy private equity Advent International. Kwota transakcji wyniosła 516 mln dolarów.

Tokijska firma Dentsu Group potwierdziła, że sfinalizowała przejęcie firmy TAG Worldwide z siedzibą w Londynie, tworząc szóstą markę agencyjną holdingu.

Przejęcie TAG Worldwide ogłoszona po raz pierwszy w marcu br. Wówczas nie ujawniono wartości transakcji. Teraz spółka podała, że wartość kontraktu wynosi 516 mln dolarów.

Wraz z przejęciem TAG Worldwide, grupa Dentsu przejmuje również jej 2800 pracowników oraz infrastrukturę cyfrową agencji i zarządzanie doświadczeniami klientów oraz usługi dynamicznej optymalizacji treści.

- Przejęcie TAG ma miejsce w momencie, gdy klienci wymagają zarówno skali, jak i głębi możliwości w naszej ofercie kreatywnej, aby skutecznie wpływać na "podróż klienta" - powiedział Hiroshi Igarashi, prezes i dyrektor generalny Dentsu Group.

Holding reklamowy Dentsu Group zgodził się na przejęcie TAG Worldwide, globalnego producenta reklam i innych treści marketingowych od firmy private equity Advent International. Wartości transakcji nie ujawniono.

Firma pozostaje w Londynie

TAG Worldwide pozostanie w Londynie pod obecną marką i będzie nadal kierowany przez globalnego dyrektora generalnego Davida Kasslera. Oprócz siedziby w Londynie firma zatrudnia 2800 pracowników w biurach w Los Angeles, Nashville, Atlancie, Miami, Nowym Jorku, Manchesterze, Singapurze, Hongkongu, Melbourne i Sydney oraz w dziesiątkach innych krajów na całym świecie.

Działalność TAG jest zorganizowana wokół trzech głównych dyscyplin: produkcja kreatywna (w tym cyfrowe wideo, wysokiej klasy CGI, ruchomy obraz, AR / VR i postprodukcja), technologia (skupiona na projektowaniu UX, tworzeniu stron internetowych i platform oraz innych możliwościach) oraz kanał aktywizacja (obejmująca doradztwo strategiczne i dostarczanie treści omnichannel).

- TAG naprawdę umożliwi nam skalowanie naszej działalności [transformacji klientów i technologii] dla globalnych klientów dzięki rozwiązaniu opartemu na technologii - powiedział Hiroshi Igarashi, dyrektor generalny Dentsu.

Dołącz do dyskusji: Dentsu przejęło TAG Worldwide za 516 mln dolarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl