SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

692 tys. widzów nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, 6,52 mln zł z reklam

Nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” oglądało średnio 692 tys. widzów. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 6,52 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Małgorzata Socha i Jakub Sasak w „Przyjaciółkach 17”; fot. Polsat Article

Premierowe odcinki nowego serialu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 17.40, w okresie od 7 marca do 11 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 692 tys. osób, co przełożyło się na 5,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 838 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania polskiej odsłony „Design Dream” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Ojca Mateusza” i teleturniej „Jaka to melodia?”, osiągała 10,34 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Panorama”, „Pogoda” i „Boso przez świat”; 6,75 proc.), a czwarty - TVN (filmy i „Równi sobie”; 3,99 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” wyniosły 6,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

O czym program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”

W każdym odcinku programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie sześciu projektantów wnętrz ma zadanie stworzyć projekt pomieszczenia jak najbardziej dopasowanego, pod względem funkcji i stylu, do wymagań bohaterów odcinka. Projekty mają być odpowiedzią na zmiany zachodzące w życiu tych osób.

Ich prace ocenia jury w składzie Jakub Szczęsny oraz Anna Cybulska. Show prowadzi piosenkarka Anna Wyszkoni.

Partnerem reklamowym programu jest Ikea. Za realizację programu odpowiada Rochstar. Projekt jest oparty na licencji zagranicznej.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 692 tys. widzów nowego programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, 6,52 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babcia Mówi
Program był ok. Dobrze dobrani uczestnicy (interesujący ludzie, głównie młodzi, wszystkich chętnie można oglądać dłużej niż w tych kilku odcinkach) i jury. Wyszkoni trochę na doczepkę, ale to raczej brak pomysłu reżysera kim ona ma być, wystylizowaną damesą, znawczynią designu czy dobrą Anią odwiedzającą ludzi którym potrzebny remont? Generalnie produkcja to największy mankament tego show. Sztucznie reżyserowane konflikty między uczestnikami czy napięta atmosfera, którą uczestnicy próbowali zagrać...
Ale bardziej na plus niż minus. Widać z danych, że podoba się młodszej widowni.
3 3
odpowiedź
User
Widz
Uczestnicy jak aktorzy z paradokumentu... Ich wypowiedzi czasami były tak sztuczne i wydumane, że aż nie dało się tego oglądać. Ich ubiór też był dziwny. Wiedzą, że mają malować a dziewczyny ubierały się w sukienki i miały rozpuszczone włosy do pasa. Gdyby wyciąć te wszystkie wywiady z uczestnikami i ich wypowiedzi jeszcze dałoby się to oglądać. Wyszkoni ok. Widziałbym ją jako prowadzącą nawet jakiś inny format.
2 2
odpowiedź
User
Piotr
Tego chłamu nie sposób było oglądać .
3 5
odpowiedź