SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DHL dla wszystkich

Ruszyła amerykańska kampania reklamowa znanej firmy kurierskiej i logistycznej, która ma podkreślić, iż każdy klient jest dla niej tak samo ważny.

Kampania, przygotowana przez Ogilvy & Mother, jest skierowana głównie do małego i średniego biznesu. Spoty telewizyjne przedstawiają przykłady złego traktowania mniej zamożnych klientów przez firmy kurierskie, np. aroganckiego dostawcę, który nie zwraca uwagi na skargi klienta dotyczące przesyłki. I pojawiają się zapewnienia, iż DHL ma zupełnie inne podejście do klienta.

DHL przeznaczyła na działania reklamowe i marketingowe ok. 50 milionów dolarów. Oprócz telewizji, reklamy firmy kurierskiej pojawią się w prasie, radiu oraz w portalach, takich jak Yahoo, Fast Company i internetowych serwisach amerykańskich gazet, takich jak BusinessWeek czy New York Times. Kampania potrwa cztery miesiące.

Dołącz do dyskusji: DHL dla wszystkich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl