DHL Global Forwarding: Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy

Pod hasłem "Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ruszakampania reklamowa DHL. Akcja podkreśla, że firma w ramach markiGlobal Forwarding świadczy usługi frachtu morskiego i lotniczego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania DHL promuje markę Global Forwarding,w ramach której firma oferuje usługi transportu dużych i złożonychładunków. Osobne przekazy reklamują usługi frachtu morskiego ilotniczego, pokazując Statuę Wolności płynącą na statku oraz WieżęEiffla przewożoną na pokładzie samolotu. Kampania pod hasłem"Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy" ma za zadanieuświadomić odbiorcom, że DHL to nie tylko firma kurierska, na cowskazuje również logotyp marki Global Forwarding oparty na znaczkuww i wizerunku kuli ziemskiej. W ramach działań marketingowychrozpoczęto też promocję "Fracht za darmo", w której możnaskorzystać z wybranej usługi transportowej DHL Global Forwardingbez ponoszenia kosztów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie(serwisy logistyczne i biznesowe) oraz na outdoorze. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała agencjaWalk The Line, zakup mediów zajął się dom mediowy Mastermind, adziałania PR prowadzi agencja Ad rem Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?