SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DHL wybrało 180 Amsterdam

Firma DHL zatrudniła agencję 180 Amsterdam do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W finałowej fazie przetargu 180 Amsterdam pokonała agencję M&C Saatchi, a na wcześniejszym etapie wyeliminowane zostały Publicis Deutschland i DDB Germany.

Zajmujące się przewozem przesyłek i logistyką przedsiębiorstwo ogłosiło przetarg na swój budżet reklamowy we wrześniu zeszłego roku, po tym jak zrezygnowała z niego agencja Ogilvy & Mather. Przyczyną był jej - jak się później okazało zwycięski - udział w przetargu na globalny budżet reklamowy firmy kurierskiej UPS.

Dołącz do dyskusji: DHL wybrało 180 Amsterdam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
beauty85
Widzę, że to teraz nadchodzi moda reklamowania się dużych firm kurierskich. Wszystkie, jak jeden mąż zatrudniają specjalistów od reklamy. Ja i tak uważam, że w tym temacie najwięcej zależy od klientów, bo jak klient będzie zadowolony, to sam zrobi najlepsza reklamę firmie.
odpowiedź