Diageo szuka agencji do obsługi internetowej w Europie

Koncern alkoholowy Diageo, do którego należą m.in. takie marki jak Smirnoff i Baileys wybiera agencję interaktywną do obsługi w całej Europie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zwycięska agencja zajmie się m.in. strategię e-commerce dla marketera. Marco Preda, dyrektor działu e-commerce w Diageo Europe potwierdził, że firma jest w trakcie przetargu na wybór agencji interaktywnej, która ma wspierać marketera w usprawnieniu i dostosowaniu treści internetowych oraz kanałów e-commerce do polepszenia kontaktu z konsumentami.

Przypomnijmy, że w maju Diageo rozpoczął procedury przetargowe związane z wyborem agencji reklamowej po tym, jak zakończył 15-letnią współpracę z BBH.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"