SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery Adventure Challenge

Drużyna Media Group najlepszym zespołem z Polski w tegorocznej edycji Discovery Adventure Challenge

Agencja OMD z Danii zwyciężyła w tegorocznej edycji Discovery Adventure Challenge, jednej z największych i najtrudniejszych rozgrywek sportowych,
w których tym razem wzięły udział 52 ekipy z 7 krajów.

Trzyosobowe drużyny  reprezentujące agencje mediowe z Polski, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Holandii, Danii, Norwegii oraz Szwecji zmagały się o tytuł tej najdzielniejszej stawiając czoła licznym przeszkodom w duchu prawdziwej sportowej rywalizacji.

Najlepszym zespołem z Polski okazała się drużyna Media Group, w składzie: Anna Podsiedlik, Łukasz Lasota i Krzysztof Pełka.

Discovery Adventure Challenge jest wydarzeniem sportowym, przygotowanym specjalnie dla agencji reklamowych z całej Europy. Zawody trwają cały dzień. Uczestniczące w nich zespoły muszą wykonać szereg skomplikowanych zadań, wymagających odporności fizycznej i psychicznej. W tym roku, wśród nich znalazły się: kolarstwo górskie, trekking, biegi skoki w górskich wodospadach oraz rafting.  Zespoły koedukacyjne, uzbrojone jedynie w kompas i mapę wykonywać muszą poszczególne konkurencje według ściśle określonej kolejności.

Tegoroczna edycja Discovery Adventure Challenge była już szóstą z kolei. Po raz drugi natomiast ta fascynująca rozgrywka sportowa odbyła się bez wcześniejszych eliminacji lokalnych. W tym roku 52, 3-osobowe załogi z całej Europy, w tym 12 drużyn z Polski, wyjechało do Słowenii, by w dniach 8-10 października stanąć do bezpośredniej walki o główną nagrodę - 5-dniowy kurs nauki kite-surifngu w Fuerteventura w Hiszpanii.

Dorota Żurkowska-Bytner, Ad Sales Director Discovery Networks Poland tak skomentowała tegoroczne zawody: "W tym roku Discovery Adventure Challenge był bardzo wyczerpujący, ale i niezwykle ekscytujący. Wszystkie drużyny wykazały się prawdziwą determinacją i odwagą. Discovery Adventure Challenge dostarczyło nam przez to mnóstwo wrażeń i wiele emocji. Gratulujemy wszystkim zespołom woli walki, w szczególności ekipom z Polski, którym cały czas kibicowaliśmy. Cieszymy się, iż wszyscy bardzo dobrze się bawili. Liczymy na to, iż za rok spotkamy się znowu!"

"Discovery Adventure Challenge nie jest formą zabawy i rozrywki typową dla imprez mediowych, ale ma prawdziwy sportowy charakter w którym poza indywidualną kondycją zawodników liczy się zgranie zespołu i panujący w nim duch walki. A było z kim walczyć - zważywszy na fakt, że na starcie stanęło ponad pięćdziesiąt zespołów z siedmiu krajów. W tym roku konkurencje były naprawdę wyczerpujące, jednak poza zmęczeniem towarzyszyły im również adrenalina i zachwyt nad krajobrazem. Mamy ogromną satysfakcję, że udało nam się nie tylko ukończyć wszystkie konkurencje, okazać najlepszą Polską drużyną, ale także znaleźć w czołówce klasyfikacji generalnej zawodów" powiedział Krzysztof Pełka, TV Planing-Buying Director w Media Group.

Dołącz do dyskusji: Discovery Adventure Challenge

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl