SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

22 mln subskrybentów Discovery+

Pod koniec ub.r. serwis streamingowy Discovery+ miał 22 mln subskrybentów. To wzrost o 2 mln w porównaniu z III kwartałem zeszłego roku. Właściciel m.in. TVN i Eurosportu 2021 rok określa jako „wyjątkowy”.

Rosnąca baza użytkowników Discovery+ (w Polsce od grudnia 2020 roku serwis jest dostępny za pośrednictwem Playera) przyczyniła się do wzrostu przychodów z dystrybucji o 11 proc. w porównaniu z 2020 rokiem. Przychody reklamowe koncernu wzrosły natomiast o 10 proc. - Zakończyliśmy rok z prawie 4 mld dolarów na koncie i wygenerowaliśmy solidne przepływy pieniężne, wspierając naszą zdolność do inwestowania w inicjatywy wzrostowe - podsumował wyniki David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.

Wkrótce fuzja z WarnerMedia

Menadżer mówił też o sukcesie Olimpiad w Pekinie i Tokio. – Niedawno mieliśmy udane transmisje naszych drugich Zimowych Igrzysk Olimpijskich w całej Europie, po naszych pierwszych transmisjach z Letnich Igrzysk Olimpijskich.  Naszymi głównymi wyróżnikami są relacje w lokalnym języku istotne dla danego rynku. Wszystko to dobrze nas pozycjonuje, aby wykorzystać niezwykłe możliwości stojące przed stworzeniem koncernu Warner Bros Discovery (przyp. red. tak będzie nazywać się firma po fuzji z Warner Media), który naszym zdaniem będzie jedną z najbardziej dynamicznych firm medialnych na świecie - dodał Zaslav.

11 marca odbędzie się zgromadzenie akcjonariuszy Discovery, które ma zatwierdzić połączenie Warner Media z Discovery. Na fuzję zgodziła się bezwarunkowo Komisja Europejska. Transakcję zaakceptował już AT&T, właściciel Warner Media. Połączenie może zostać sfinalizowane w II kwartale br.

Zobacz także: Discovery z największą liczbą zamówionych programów w 2021 roku

Całkowite przychody Discovery wyniosły w IV kwartale 3,19 mld dol. (wzrost o 10 proc.), podczas gdy zysk wyniósł 38 mln dol. (spadek o 86 proc.). - Rok 2021 był pod każdym względem wyjątkowym rokiem dla naszej firmy, w którym osiągnęliśmy znaczące cele operacyjne, finansowe i strategiczne - ocenił Zaslav.

Dołącz do dyskusji: 22 mln subskrybentów Discovery+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abc
Niestety dzisiejszy Discovery do pięt nie dorasta Discovery sprzed 20-25 lat. Kiedyś to był synonim jakości i na kanałach Discovery emitowano naprawdę wiele wartościowych dokumentów (historycznych, przyrodniczych, naukowych itp.). Współczesna oferta to płytkie reality szoły do millenialsów.
Chcesz dobre dokumenty? Włącz Planete+, TVP Dokument lub przerzuć się na VOD (polecam rewelacyjny serwis ARTE -> jest spolszczony i programy posiadają polskie napisy, dobre dokumenty znajdziemy też na Netflixie czy AppleTV+).
odpowiedź
User
Abc (c.d.)
jakby coś, to ARTE jest całkowicie darmowy
odpowiedź
User
Cde
Niestety dzisiejszy Discovery do pięt nie dorasta Discovery sprzed 20-25 lat. Kiedyś to był synonim jakości i na kanałach Discovery emitowano naprawdę wiele wartościowych dokumentów (historycznych, przyrodniczych, naukowych itp.). Współczesna oferta to płytkie reality szoły do millenialsów.
Chcesz dobre dokumenty? Włącz Planete+, TVP Dokument lub przerzuć się na VOD (polecam rewelacyjny serwis ARTE -> jest spolszczony i programy posiadają polskie napisy, dobre dokumenty znajdziemy też na Netflixie czy AppleTV+).


Dobre dokumenty na Netflixie? :D Propaganda, narzucony z góry punkt widzenia itd. Miał Netflix fajne dokumenty kiedyś, gdzie większość kupowął na wyłączność a teraz również nagrywa tandete. Jakościowe dokumenty to ma jeszcze HBO, pytanie do kiedy
odpowiedź