SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miliarder wzywa Disney do większego wykorzystania potencjału Disney+

Miliarder Daniel Loeb, właściciel funduszu hedgingowego Third Point, wezwał menadżerów Disneya do podjęcia bardziej intensywnych działań w celu wykorzystania potencjału platformy streamingowej Disney+.

Article

Jeden z największych inwestorów Disneya wielokrotnie apelował do firmy, aby przyspieszyła swoją ekspansję w internecie, m.in. przenosząc premiery filmu do sieci. W liście do partnerów biznesowych, na który powołuje się Reuters Loeb przyznaje, że koncern posłuchał jego rad i na tym skorzystał. Cena akcji firmy wzrosła bowiem od maja o 70 proc, ponieważ streaming generuje jej 15 mld dolarów przychodów rocznie dzięki bazie 159 mln osób wykupujących subskrypcję.

Zobacz także: Liczba nowych użytkowników Disney+ w Ameryce ostro hamuje. Powodem podwyżka abonamentu i mało nowości

„Można zrobić jeszcze więcej”

Zdaniem miliardera, rozwój Disney+ powinien być kontynuowany. – Podczas gdy postęp do tej pory był godny pochwały, można zrobić jeszcze więcej, aby wykorzystać pełny potencjał Disneya w streamingu – napisał Loeb. Miliarder proponuje, żeby w Disney+ zaoferować wszystkie możliwe treści związane z koncernem. Chwali dyrektora generalnego i finansowego koncernu za działania w tym kierunku. –  Ustanowienie trwałej pozycji lidera na konkurencyjnym globalnym rynku streamingu będzie wymagało trudnych wyborów, agresywnych inwestycji, niezachwianego skupienia i konsekwentnych innowacji – dodaje Loeb.

Disney+ w tym roku w Polsce?

Amerykański koncern na kolejnych rynkach realizuje strategię wyłączania linearnych kanałów tematycznych i przenoszenia znanych z nich treści do platformy streamingowej Disney+. Z naszych informacji wynika, że na razie w Polsce nie znikną żadne stacje związane z firmą (Fox, Fox Comedy, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, National Geographic, National Geographic Wild i National Geographic People). Może za to dojść do rebrandingu stacji Fox i Fox Comedy na Star i Star Comedy. Marka Star pojawiła się bowiem na polskiej wersji strony internetowej Disney+.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Disney+ może zadebiutować w naszym kraju już jesienią. 12 sierpnia odbędzie się konferencja finansowa na temat wyników finansowych koncernu i tam może paść deklaracja dotycząca daty startu usługi w naszej części Europy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miliarder wzywa Disney do większego wykorzystania potencjału Disney+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kolis
Może niech zaczną coś produkować, bo a razie premier tam jak na lekarstwo.
odpowiedź
User
i tak i nie
kasa, kasa, kasa. Dzieci w Azji wykorzystywane do szycia ubranek z logo Disney, itp. itd. Walt się w grobie przewraca. Kupili za 2 mld dol. Lucas Arts i z Gwiezdnych Wojen zrobili serial. Kiedyś po premierze przez kilka miesięcy się przeżywało film. Teraz po tygodniu nie pamiętam fabuły.
odpowiedź
User
Janek
kasa, kasa, kasa. Dzieci w Azji wykorzystywane do szycia ubranek z logo Disney, itp. itd. Walt się w grobie przewraca. Kupili za 2 mld dol. Lucas Arts i z Gwiezdnych Wojen zrobili serial. Kiedyś po premierze przez kilka miesięcy się przeżywało film. Teraz po tygodniu nie pamiętam fabuły.


Ale dalej oglądasz i o to chodziło.
odpowiedź