Displaybank: 3D do 2013 r. w 86 proc. telewizorów plazmowych

86 proc. sprzedanych w 2013 roku na całym świecie telewizorów plazmowych ma umożliwiać oglądanie trójwymiarowego obrazu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła mająca swoją siedzibę w Korei Południowej firma badawcza Displaybank, która spodziewa się, że plazmy 3D będą atrakcyjne dla konsumentów ze względu na bardziej możliwą do zaakceptowana perspektywę cenową wobec drogich odbiorników LCD 3D z podświetleniem LED.

Firma podkreśla, że w przypadku plazm 3D jest stosunkowo mniej czynników wpływających na wzrost kosztów produkcji i cen. To w konsekwencji prowadzi do zwiększającej się opłacalności w branży i dlatego udział odbiorników 3D w całym rynku telewizorów plazmowych ma szybko rosnąć.

Jednocześnie Displaybank nie spodziewa się aby plazmy stały się odbiornikami, na których najczęściej konsumenci będą oglądać obraz 3D. Zdecydowana większość z nich do 2013 roku będzie za to wyposażonych w taką możliwość ze względu na stosunkowo niewielki koszt potrzebny do wzbogacenia o taką funkcję.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style