SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bebilon w kampanii podkreśla, że jest rekomendowany przez pediatrów

Rozpoczęła się nowa kampania marki Bebilon 2, w której jej producent Nutricia Polska podkreśla, że produkt jest numerem jeden w rekomendacjach pediatrów. Za realizację działań odpowiadają agencje Golden Submarine, Havas Warsaw, MediaCom, VML, K2 Media, Syzygy i Alert Media Communications.

Article

Celem nowej kampanii marki Bebilon jest budowanie świadomości wśród konsumentów, że Bebilon 2 z Pronutra+ to nr 1 w rekomendacjach pediatrów.

Główny przekaz kampanii, poparty jest wynikami najnowszych badań, przeprowadzonych przez markę wśród lekarzy, zrealizowanych przez TNS Polska w maju ub.r.. Zgodnie z nimi Bebilon 2 jest najczęściej polecaną przez pediatrów marką mleka modyfikowanego w Polsce.

Kampania, obejmuje telewizję, prasę, internet, materiały POS oraz bilboardy i citylighty w 3 miastach.

Kreację przygotowała agencja Golden Submarine. Za kopię telewizyjną odpowiada agencja Havas Warsaw. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bebilon w kampanii podkreśla, że jest rekomendowany przez pediatrów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl