SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K

W Polsce oficjalnie ruszył proces zmiany marki sieci stacji Statoil na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.

Article

Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Firma Statoil Fuel & Retail Polska już rok temu zmieniła nazwę na Circle K Polska.

W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a teraz proces rebrandingu rozpoczął się oficjalnie w Polsce.

Proces zmiany marki Statoil na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w Warszawie (pierwsza działa już przy ul. Puławsiej 86), a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji w Polsce. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r.

- Firma Alimentation Couche-Tard Inc.("Couche-Tard"), właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac's i Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników - powiedział Giedrius Bandzevičius, prezes Circle K Polska.

Ponadto w ramach rebrandingu nastąpiła zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

Kampania reklamowa wspierająca rebranding jest realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska.

Dołącz do dyskusji: Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K

51 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
I właśnie tyle jest warta MARKA. Przychodzi nowe i wyrzuca do kosza rozpoznawalność, by dać coś kompletnie nowego- ja tę nazwę dziś pierwszy raz przeczytałem.
I tak karuzela się kręci...
odpowiedź
User
Alonso don Pedro
powinni spolszczyć nazwę na wkółku-K
odpowiedź
User
Piotr
Cyrkiel-K czy Statoil... co za różnica. Liczy się cena paliw, a ta należy do najwyższych na rynku, więc i tak omijam szerokim łukiem. Żadna kampania reklamowa czy rebranding tego nie zmienią.
odpowiedź