SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K

W Polsce oficjalnie ruszył proces zmiany marki sieci stacji Statoil na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.

Article

Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Firma Statoil Fuel & Retail Polska już rok temu zmieniła nazwę na Circle K Polska.

W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a teraz proces rebrandingu rozpoczął się oficjalnie w Polsce.

Proces zmiany marki Statoil na Circle K obejmie wszystkie stacje paliw w Warszawie (pierwsza działa już przy ul. Puławsiej 86), a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji w Polsce. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r.

- Firma Alimentation Couche-Tard Inc.("Couche-Tard"), właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac's i Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników - powiedział Giedrius Bandzevičius, prezes Circle K Polska.

Ponadto w ramach rebrandingu nastąpiła zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

Kampania reklamowa wspierająca rebranding jest realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K

50 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
I właśnie tyle jest warta MARKA. Przychodzi nowe i wyrzuca do kosza rozpoznawalność, by dać coś kompletnie nowego- ja tę nazwę dziś pierwszy raz przeczytałem.
I tak karuzela się kręci...
75 3
odpowiedź
User
Alonso don Pedro
powinni spolszczyć nazwę na wkółku-K
59 3
odpowiedź
User
Piotr
Cyrkiel-K czy Statoil... co za różnica. Liczy się cena paliw, a ta należy do najwyższych na rynku, więc i tak omijam szerokim łukiem. Żadna kampania reklamowa czy rebranding tego nie zmienią.
71 6
odpowiedź
User
pavv
Już widzę te rozmowy. Gdzie tankujesz auto? W Cyrku.
82 1
odpowiedź
User
aj
Co mnie obchodzi, że ci sami ludzie? Pracownik stacji benzynowej to nie jest chirurg. Można go zastąpić od ręki. Kasę obsługiwać to można po podstawówce.
66 24
odpowiedź
User
aj
Nie ma żadnej normalnej osoby, która by powiedziała że mając inny wybór skończyła jako pracownik na stacji benzynowej.
41 11
odpowiedź
User
ferdynand wspaniały
Beznadziejnie wydane pieniądze na opowiadanie, jaka to kawa na Statoilu jest pyszna... (!) Za to benzyna droga, bo za takie głupoty jakieś łosie muszą zapłacić.... Ale rebranding, to zawsze dobra okazja do robienia finansowych "wałków"
59 5
odpowiedź
User
prawnik
"Cyrk", "cyrkiel", "cyrk-lek" oraz "stacja Kauflandu" (pewnie przez czerwone K). Takie wersje dotąd słyszałem.
Udał się rebranding jak nie wiem co...
58 2
odpowiedź
User
aj
Dla nikogo kupującego wachę nie liczy się czy stacja ma jakieś znaczenie na wielu kontynentach. Tak samo nie liczy się wciskanie hot dogów i wszelkiego innego gówna o które się nie prosiło. Ani nawet te same twarze na kasie. Kogo to obchodzi kto za paliwo kasuje lub zawraca tyłek niepotrzebnie?
46 6
odpowiedź
User
Andrzej Cebulak
Taka czy inna nazwa w mojej mentalności nic nie zmieni. Dla mnie liczy się niska cena i dobra jakość a taką dostarczają mi stacje paliwowe sieci handlowych. Zwykle jest u nich taniej nawet kilkanaście groszy na litrze a paliwo jest od koncernów Lotos/Orlen. Żaden program lojalnościowy, pyszne hot-dogi czy uśmiechnięty personel nie przekona mnie do tankowania gdzie indziej.

Pozdrawiam
C-bul
35 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing