SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Do 2019 r. w USA podwoją się wydatki na technologie e-commerce

W latach 2015 - 2019 amerykańskie firmy przeznaczą na platformy związane z handlem w sieci o ponad 75 proc. więcej środków niż obecnie, a w krajach rozwiniętych sprzedaż internetowa w 2018 r. przekroczy 1,6 bln dolarów - przewidują analitycy z Forrester Research.

Article

Według prognoz specjalistów w najbliższych latach na amerykańskim rynku wydatki na technologie związane z segmentem e-commerce będą każdego roku rosnąć o ok. 12 proc. To oznacza, że przy kwocie 1,2 mld dol. w roku 2015 wzrośnie ona do 2,1 mld dol. w 2019 r.

Motorem, który ma pchać przedsiębiorców w USA do wydawania pieniędzy na nowoczesne rozwiązania e-commerce’owe będzie rosnąca fala wydatków na zakupy w sieci - według przewidywań Forrestera w 2018 r. w krajach rozwiniętych przekroczy ona wartość 1,6 bln dol.

Według przewidywań większość wydatków będzie związana z udoskonalaniem platform wykorzystywanych już przez firmy, jednak prawdziwy potencjał rozwoju ma tkwić w tym, że obecnie 13 proc. przedsiębiorców w USA wciąż korzysta z przestarzałych narzędzi wprowadzonych własnym sumptem. Tymczasem rosnąca konkurencja w handlu internetowym zmusi te podmioty do sięgnięcia po technologie oferowane przez zewnętrznych dostawców, co zapowiada spore wzrosty na rynku.

Kolejnym czynnikiem, na który zwracają uwagę analitycy Forrestera jest rosnące znaczenie i wartość e-handlu w segmencie mobilnym. Sprzedawcy będą bowiem poszukiwali takich rozwiązań, które zapewnią im dotarcie do klientów posługujących się w coraz większym stopniu urządzeniami przenośnymi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Do 2019 r. w USA podwoją się wydatki na technologie e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl