SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Do Rzeczy” z Wydawnictwem M uruchomiło e-księgarnię

Ruszyła księgarnia internetowa tygodnika „Do Rzeczy” uruchomiona wspólnie z Wydawnictwem M. Trzon jej oferty stanowią książki publicystów pisma, na czele z Pawłem Lisickim, Cezarym Gmyzem, Rafałem Ziemkiewiczem, Bronisławem Wildsteinem i Tomaszem Terlikowskim.

Oferta księgarni internetowej „Do Rzeczy” - uruchomionej pod adresem ksiegarniadorzeczy.pl - składa się obecnie z ponad 100 pozycji, głównie z zakresu literatury faktu (biografie, wywiady, publicystyka, książki historyczne) oraz religioznawstwa. Dział Powieści liczy 65 pozycji, Literatura faktu - 48, a Literatura katolicka - 35.

W e-księgarni dostępne są książki publicystów tworzących redakcję „Do Rzeczy” i związanych z tym tygodnikiem, m.in. Pawła Lisickiego, Cezarego Gmyza, Rafała Ziemkiewicza, Tomasza Terlikowskiego, Sławomira Cenckiewicza, Piotra Gontarczyka, Marcina Wolskiego, Bronisława Wildsteina, Piotra Zychowicza, Waldemara Łysiaka, Andrzeja Horubały i Piotra Semki. Oprócz tego oferowane są książki m.in. Normana Daviesa, Ryszarda Legutki i Wojciecha Cejrowskiego.

E-księgarnię wydająca „Do Rzeczy” spółka Orle Pióro uruchomiła wspólnie z Wydawnictwem M, które odpowiada za bieżącą obsługę serwisu. Większość książek jest oferowana z kilkuzłotową obniżką w porównaniu z cenami okładkowymi. Reklamy ksiegarniadorzeczy.pl ukazały się już w bieżącym numerze „Do Rzeczy”.

- Uruchomienie e-księgarni jest zgodne ze strategią wydawcy, która zakłada rozszerzanie liczby usług i produktów pod marką „Do Rzeczy” - tłumaczy Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager PMPG, udziałowca Orlego Pióra. - Założeniem serwisu jest rekomendowanie i sprzedaż książek, które redakcja uznaje za wartościowe i warte polecenia czytelnikom (szczególnie czytelnikom tygodnika). Nie ograniczamy się do współpracy z jednym wydawnictwem czy do sprzedaży wyłącznie książek publicystów związanych z tygodnikiem - zastrzega. - Być może w przyszłości na ksiegarniadorzeczy.pl zostanie uruchomiona sprzedaż wydań archiwalnych zarówno miesięcznika „Historia Do Rzeczy”, jak i tygodnika „Do Rzeczy”. Obecnie wydania archiwalne wszystkich naszych tytułów są dostępne w wersjach cyfrowych (dostosowanych do platform iOS/Android i Kindle) - dodaje Pawłowska-Pojawa.

W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” według ZKDP wynosiła 82 207 egz. (zobacz szczegółowe dane).


„Do Rzeczy” to kolejny tygodnik opinii uruchamiający własną księgarnię internetową. Od wielu lat działa e-sklep „Polityki” (oprócz pojedynczych książek oferujący wydania specjalne tego tygodnika oraz wydawane pod jego marką kolekcje książek), natomiast stosunkowo niedawno został uruchomiony wSklepiku.pl, związany z serwisem wPolityce.pl i tygodnikiem „W Sieci” (wszystkie są wydawane przez spółkę Fratria).

Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy” z Wydawnictwem M uruchomiło e-księgarnię

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roman
Super. Powodzenia z projektem.
odpowiedź
User
DrWredman
Myślałem, że to będą e-booki, a to zwykły papier. :(
odpowiedź
User
DrWredman
Myślałem, że to będą e-booki, a to zwykły papier. :(
odpowiedź