SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dobra pierwsza połowa roku dla WPP

Dzięki igrzyskom olimpijskim w Pekinie i kampanii wyborczej w USA, holding reklamowy WPP Group zanotował 14-procentowy wzrost zysku netto w I połowie bieżącego roku, do poziomu nieco ponad 390 milionów dolarów.

Dobra pierwsza połowa roku dla WPP

Dochody WPP również zwiększyły się o 14 procent w porównaniu z pierwszymi sześcioma miesiącami roku ubiegłego i wyniosły około 6,2 miliarda dolarów - informuje serwis MediaPost Publications.

W regionie Azji, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu dochody holdingu były wyższe o ponad 25 procent, w Europie kontynentalnej o 20 procent, w Ameryce Północnej o 7 procent, a w Wielkiej Brytanii o 4,5 procenta.

Generalnie finansowe wyniki firmy spełniły bądź przewyższyły oczekiwania analityków. Holding ostrzegł jednak, że przyszły rok może okazać się o wiele trudniejszy, głównie dlatego, że na jednym z ważniejszych jego rynków jakim są Chiny, może wystąpić spowolnienie po igrzyskach. Do tego dochodzi obawa, że amerykańska i europejska gospodarka mogą wciąż odczuwać wpływ kryzysu na rynkach finansowych i wzrostu cen towarów.

Bardziej obiecująco wygląda za to rok 2010, w którym odbędą się takie imprezy jak piłkarski undial w RPA, zimowa olimpiada w Vancouver, targi World Expo w Szanghaju oraz Asian Games w Guangzhou.

Do WPP Group należą m.in. Ogilvy & Mather, MindShare, Mediaedge:cia, MediaCom, Maxus, JWT, Y&R oraz Grey.

źródło: MediaPost Publications

  • Więcej informacji:
  • WPP
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dobra pierwsza połowa roku dla WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl