SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży pism poradnikowych

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Zyskała tylko „Olivia”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2015 roku wyniosła 318 800 egz. W porównaniu do maja 2014 roku zmniejszyła się ona o 13,14 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda), który przed rokiem był trzeci. Jego wynik uplasował się na poziomie 294 115 egz., po spadku o 13,05 proc.

Na ostatnią pozycję podium z drugiej spadł zaś „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 16,42 proc. do 292 856 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek, wynoszący 22,27 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 219 172 egz.

Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 1,72 proc. do 139 361 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

449 938

318 800

318 800

449 930

367 029

367 029

Dobre Rady

447 045

294 115

294 115

490 000

338 274

338 274

Świat Kobiety

429 756

292 856

292 856

439 905

350 374

350 374

Poradnik Domowy

358 677

219 172

219 172

384 070

281 981

281 981

Claudia

326 027

190 782

190 782

349 806

191 147

191 147

Olivia

215 911

139 361

139 361

224 940

137 009

137 009

Cała Ty

218 000

120 996

120 996

327 350

149 202

149 202

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. jedynym wzrostem sprzedaży ogółem, pochwalić się mogła „Claudia” (Grupa Burda) - było to 6,56 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 20,57 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska).

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

maj

kwiecień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

449 938

318 800

318 800

459 952

353 881

353 881

Dobre Rady

447 045

294 115

294 115

452 000

316 368

316 368

Świat Kobiety

429 756

292 856

292 856

459 848

324 434

324 434

Poradnik Domowy

358 677

219 172

219 172

378 771

275 930

275 930

Claudia

326 027

190 782

190 782

312 000

179 033

179 033

Olivia

215 911

139 361

139 361

224 979

144 637

144 637

Cała Ty

218 000

120 996

120 996

230 000

127 946

127 946

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży pism poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl