„Dobrze wybrać dobrze” w kampanii Biura Maklerskiego Alior Banku

Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Dobrze wybrać dobrze” w kampanii Biura Maklerskiego Alior Banku

–  Ułatwiamy klientom poruszanie się w codziennych inwestycjach i dbamy o ich bezpieczeństwo finansowe. Przekaz naszej najnowszej kampanii nawiązuje do tego, że w obszarze inwestycji wiele czynników jest nieprzewidywalnych, ale wszędzie tam, gdzie mamy możliwość wyboru, to „Dobrze wybrać dobrze”, czyli zdecydować się na sprawdzone, bezpieczne biuro maklerskie z szeroką ofertą produktów i usług – mówi Jacek Janiuk, dyrektor Biura Maklerskiego Alior Banku

Jest to pierwsza tego typu – realizowana w social mediach i w serwisie YouTube – kampania Biura Maklerskiego Alior Banku. Jest skierowana do osób korzystających już z produktów inwestycyjnych, których Biuro Maklerskie chce zainteresować ofertą rachunku maklerskiego i rachunku Alior Trader, przeznaczonego do inwestowania na rynku forex. Kampania potrwa do końca lipca br. 

W spotach reklamowych pokazano cztery różne sytuacje, np. w zakładzie fryzjerskim lub w restauracji, w których główny bohater dokonał wyboru, z którego nie był zadowolony. Wideo towarzyszy slogan „Dobrze wybrać dobrze. Inwestuj w Biurze Maklerskim Alior Banku i decyduj o tym na co masz wpływ”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję