"Dobrze, że możesz zamówić" hasłem Żabki Jush

"Dobrze, że możesz zamówić" to najnowsza komunikacja promująca Żabka Jush, aplikacji umożliwiającej ekspresowe zakupy z dostawą nawet do 15 minut. Za koncepcję kreatywną oraz realizację odpowiada agencja WebTalk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Dobrze, że możesz zamówić" hasłem Żabki Jush

Żabka Jush uruchomiła promocję swojej usługi q-commerce. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja WebTalk, skupiając się na bliskich grupom docelowym historiach i bazując na doświadczeniach, które mogą spotkać każdego.

Powstałe materiały promocyjne naturalnie wpisują się w codzienność odbiorców, budując w ich świadomości pozycję aplikacji, jako wygodnego narzędzia, rozwiązującego niedogodności i ułatwiającego wykonywanie codziennego obowiązku  - zakupów.

Hasło „Dobrze, że możesz zamówić" gwarantuje, że niezależnie od sytuacji kurier Żabka Jush niezawodnie zjawi się z zakupami już nawet w 15 minut.

Trzy promocyjne spoty dedykowane mediom online (YouTube, Meta, Google UAC, TikTok) przedstawiają trzech różnych bohaterów i ich rozterki życia codziennego oraz pokazują, w jaki sposób rozwiązuje je Żabka Jush.

Współtwórcami kampanii są dom produkcyjny graffiti oraz agencja Tribe47 odpowiedzialna za planowaniem mediów online.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej