SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dom jak marzenie” - Castorama reklamuje się wizerunkowo (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Castorama. Akcję - pod hasłem „Dom jak marzenie” - przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy Media Direction OMD.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Castoramy oparta jest na spotach utrzymanych w konwencji programów „making-over”. Reklamy pokazują bohaterów podczas całego procesu zmiany aranżacji ogrodu: od podjęcia decyzji, poprzez zakupy w Castoramie, po końcowy efekt.

Spoty podkreślają, jak łatwe jest stworzenie swojego wymarzonego ogrodu za pomocą produktów dostępnych w sklepach Castorama. - Przekaz zwraca też uwagę na istotną rolę, jaką przy wyborze potrzebnych narzędzi i materiałów pełnią nasi doradcy - dodaje Zofia Korecka-Rejczak, dyrektor marketingu Castoramy.

Reklamy będą emitowane we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreacją i realizacją spotów zajęła się agencja Lowe GGK, a wyreżyserowali je Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński. Natomiast za zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: „Dom jak marzenie” - Castorama reklamuje się wizerunkowo (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czadowy buziak
O, ktoś tu czuje zapach Mumio.
Mumio dobra zupa!
odpowiedź
User
gawronek
bardoz fajny pomysł i cała konwencja reklam.. wydają się bardziej przemyślane i takie "ludzkie" ;) bo poddaje pomysły na jakieś zmiany, a nie nachalnie reklamuje.. oby więcej takich reklam :)
odpowiedź
User
mj333
Castorama poszla w slady leroy merlin z tym sloganem -dom jak marzenie- .... - dla domu z pomysłem- zreszta wizerunkowo tez sie powoli upodabniaja, czyzby konkurencja miala sie lepiej ....?
odpowiedź