SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express

Grupa ZPR Media rozstała się z Dominiakiem Malczewskim, dyrektorem marketingu Grupy Super Express - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Malczewski pracował w firmie przez ponad 10 lat, wcześniej był związany m.in. z Axel Springer i Pentagon Media.

Dominik MalczewskiDominik Malczewski

Dominik Malczewski potwierdził nam, że zakończył współpracę z Grupą ZPR Media, nie chciał natomiast przekazać dalszych informacji. Według naszych ustaleń powodem rozstania z nim są oszczędności wprowadzane w firmie w związku ze spowolnieniem gospodarczym.

W zeszłym tygodniu z Grupą ZPR Media po 19 latach pracy pożegnał się Leszek Kozioł, wiceprezes spółki Time oraz prezes Radia Eska i Porozumienia Radiowego Plus. W tym tygodniu wiceprezesem Time’a został Michał Hejka, zachowując poprzednie stanowiska prezesa IDMnetu i Accorp.

Firma zrezygnowała z dalszego wydawania miesięczników „Podróże” i „Żagle”, rozstając się ze wszystkimi osobami z ich redakcji. Ponadto zwolniono zdecydowaną większość pracowników spółki Murator Expo zajmującej się organizacją eventów i targów.

W spółkach Time (wydaje m.in. „Super Express” i SE.pl oraz jest brokerem reklamowych rozgłośni Grupy Radiowej Time) i ZPR Media na mocy porozumień z pracownikami obniżono do września wynagrodzenia i wymiar pracy o 20 proc., natomiast członkowie zarządów i inne osoby z kierownictw będą zarabiały o 20-40 proc. mniej do końca br.

Dominik Malczewski w Grupie ZPR Media przez ponad 10 lat

Dominik Malczewski pracę w Grupie ZPR Media zaczął jesienią 2009 roku. Początkowo był e-commerce directorem w Wydawnictwie Murator, odpowiadał m.in. za uruchomienie sklepów internetowych kilku czasopism.

W listopadzie 2011 roku objął stanowisko dyrektora marketingu „Super Expressu”, który potem rozwinął się w Grupę Super Express, obejmującą też m.in. portal SE.pl, kilka tytułów prasowych i Wydawnictwo Harde. W 2014 roku pełni jednocześnie funkcję dyrektor marketingu stacji Fokus TV

Wcześniej Malczewski pracował już w Muratorze w latach 1998-2004. W latach 2004-2006 był dyrektorem marketingu w Pentagon Media, a w latach 2007-2009 - marketing managerem w Axel Springer.

Według danych ZKDP w lutym br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 111 284, o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal SE.pl w marcu zanotował 10,3 mln użytkowników i 112,89 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).

Dołącz do dyskusji: Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Nie znam.
odpowiedź
User
kowal
Porządny facet, chodząca kreatywność. To duża strata dla wydawnictwa
odpowiedź
User
Q
Pensje obniżone są do końca grudnia, nie września
odpowiedź