Dorota Wellman gwiazdą kampanii „Claudii”

Dorota Wellman będzie twarzą kampanii reklamowej wspierającej relaunch miesięcznika „Claudia”. Akcja – przygotowana przez G+J Polska we współpracy z agencją Young & Rubicam i domem mediowym Starcom – obejmie telewizję, radio, internet i prasę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dorota Wellman będzie reklamować miesięcznik „Claudia”, którego majowe wydanie ukaże się w zmienionej formie (więcej). Relaunch magazynu obejmuje zarówno jego zawartość merytoryczną, jak i szatę graficzną, a także hasło przewodnie, które będzie brzmieć: „Pismo dla prawdziwych kobiet”.

grafika

Akcja reklamowa „Claudii” z udziałem Doroty Wellman będzie prowadzona od 15 kwietnia w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, TVN Style, stacje z pakietu At Media), radiu (RMF FM), prasie (czasopisma G+J Polska i „Newsweek” – wydanie specjalne „Newsweek Kobieta”) oraz internecie (serwisy G+J Polska i wp.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotował dział marketingu miesięcznika we współpracy z agencją Young & Rubicam, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero